„NISSAN ASSISTANCE“ PAGALBA KELYJE
8 800 30725
STANDARTINĖ 3 METŲ TECHNINĖ PAGALBA VISOJE EUROPOJE
Norime, kad savo „Nissan“ vairuotumėte tikrai ramiai. Kad ir kas nutiktų, pirmiausia skambinkite mums – padarysime viską, kad jūs ir jūsų transporto priemonė grįžtumėte į kelią kuo greičiau ir sklandžiau bet kuriuo paros ar savaitės metu ir dar nemokamai!
KAD IR KAS NUTIKTŲ, PIRMIAUSIA SKAMBINKITE MUMS
Netikėto gedimo ar avarijos atveju „Nissan Assistance“ pagalbos kelyje tarnyba visada pasiruošusi padėti. Pagalbos kelyje tarnybos „Nissan Asisstance“ ekipažas kuo skubiau bus išsiųsta pas jus. Mūsų pagalbos tarnybos technikai daugelį problemų gali išspręsti vietoje, kad galėtumėte grįžti į kelią iškart.
Jei tai neįmanoma, mūsų pagalbos tarnybos patruliai pasirūpins jūsų ir jūsų automobilio pristatymu į artimiausią „Nissan“ atstovybę, kurioje vienas iš mūsų įgudusių specialistų apžiūrės jūsų automobilį.
MŪSŲ RŪPESTIS TUO NESIBAIGIA...
Jei jūsų automobilio negalėsime suremontuoti tą pačią dieną, mūsų pagalbos tarnyba pasirūpins kita transporto priemone, kad galėtumėte tęsti kelionę, arba pasirūpins apgyvendinimu iki 3 dienų laikotarpiu, jei pasirinksite galimybę laukti, kol automobilis bus suremontuotas.
… IR DAR DAUGIAU
Užrakinote automobilį palikę raktelį viduje, o gal baigėsi degalai? Ne bėda – tokiais atvejais jums padės pagalbos kelyje tarnyba „Nissan Asisstance“ ir pasirūpins, kad grįžtumėte į kelią
„NISSAN ASSISTANCE“ PAGALBA KELYJE VISAM GYVENIMUI
Jei pasibaigus gamintojo standartinei ar pratęstajai garantijai atvyksite į „Nissan“ servisą atlikti transporto priemonės techninę priežiūrą, automatiškai artimiausius 12 mėnesių arba iki kitos numatytos transporto priemonės techninės priežiūros darbų galėsite naudotis nemokama technine pagalba kelyje "Nissan Assistance". Tai mūsų pažado klientams dalis.
O KAIP DĖL ELEKTRINIŲ AUTOMOBILIŲ?
Pagalbos kelyje tarnyba ,,Nissan Assistance" taip pat pasiruošusi jums padėti, tiesiog paskambinkite:
8 800 30725
Jei esate išvykę, skambinkite tel. +372 606 4072
Gausite tokias pat paslaugas, kokios teikiamos ir kitoms garantinėms transporto priemonėms, taip pat nemokamą ir neribotą pagalbą pirmaisiais metais, jei patirtumėte gedimų dėl visiškai arba beveik visiškai išsikrovusio ličio jonų akumuliatoriaus.
Ką tik patyriau avariją arba sugedo mano automobilis – ką man daryti?
1. Išlikite ramūs ir kuo saugiau pastatykite automobilį.
2. Pažymėkite vietą įspėjamuoju trikampiu ir nepamirškite apsirengti geltonos liemenės.
3. Pasirūpinkite visų žmonių (keleivių, praeivių) saugumu.
4. Jei reikia, kvieskite avarinę tarnybą.
5. Turėkite pasiruošę savo transporto priemonės informaciją (VIN ir registracijos numerį).
6. Skambinkite pagalbos kelyje tarnybai ,,Nissan Assistance".
7. Nurodykite savo transporto priemonės buvimo vietą (jei įmanoma, nurodykite artimiausią kryžkelę).
8. Kuo tiksliau apibūdinkite problemą ir nurodykite savo telefono numerį.