Nissan GT-R: abejingų nepaliekantis aukštos klasės filmavimo automobilis
Vienintelis automobilis, galintis nufilmuoti 2020 metų „GT-R NISMO“? Kitas „GT-R“
Nissan Yokohamoje, Japonijoje sukūrė „Nissan GT-R NISMO“, kuris yra greičiausias Nissan kada tik sukurtas sportinis automobilis. Variklis buvo patobulintas, jo aerodinamika dar labiau pagerėjo, o kruopščiai naudojant išlengvintas medžiagas, svoris dar labiau sumažėjo.
Bet kai atėjo laikas nufilmuoti naujausią Nissan super sportinį automobilį jo natūralioje aplinkoje - trasoje -, kilo viena problema. Kaip tai nufilmuoti?
Profesionalus vairuotojas ir automobilių video operatorius Mauro Calo , žinomas dėl savo darbo su dideliais biudžeto filmais ir automobilių TV laidomis. Jis patvirtino , kad turi puikų automobilį, kuris galėtų persekioti ir filmuoti „2020 GT-R NISMO“ - dar vienas „GT-R“.
Nors Nissan padėjo rasti tinkamą „GT-R“, kurį būtų galima paversti specialiai pritaikyta važiuojančia kamera, M. Calo jau dirbo prie projekto. Atvykus automobiliui, jis su komanda pritvirtino specialią konstrukciją, kuri buvo privirinta prie važiuoklės tam , kad sugebėtų išlaikyti profesionalios anglies pluošto žiedinės kameros tvirtinimo sistemos svorį.
Prieš pat projektą buvo svarstyta naudoti specialių visureigį tikamą filmavimo darbams. Vis dėlto visureigiams trūksta greičio ar judrumo sekti greičiausius pasaulyje automobilius.
Dėl žemo svorio centro, reguliuojamos sportinės pakabos ir keturviečių konfigūracijų, „GT-R“ yra puikus bazinis automobilis, kuriame tilps viskas kas reikalinga užfiksuoti kvapą gniaužiančius vaizdus.
„Kai pradėjau galvoti apie didelio efektyvumo kamerą, greitai supratau, kad Nissan GT-R yra vienintelis automobilis, kuris atitiks mano kriterijus“, - sakė Calo. „Jis pasižymi superautomobilio savybėmis, puikiu visų ratų pavaros valdymu ir stabilumu. Jis yra nepaprastai patikimas ir gali talpinti komandą, kurios man reikia kameros sistemos valdymui. Kitų pretendentų nebuvo.
Nuostabus kadrai ir greičiausio pasaulio automobilio
Nedaugelis GT-R klientų reguliariai naudojasi visomis keturiomis sėdynėmis, tačiau tipiniam filmavimui reikalinga visa kameros įgula. Kai M. Calo yra prie vairo, automobilyje vienu metu turi būti operatorius, fokusavimo meistras ir režisierius - užtikrindami pasakiškus didelės raiškos greičiausių pasaulio automobilių vaizdus. (laikydamiesi visų atsargumo priemonių, uždaroje trasoje).
Kruopščiai iš anksto suplanuota ir per racijas suderinta choreografija, du GT-R sekė vienas kitą aplink „Lausitzring“ hipodromą Brandenburge, Vokietijoje. Įrašyta filmuota medžiaga buvo peržiūrėta milijonus kartų YouTube ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose.