NOVATORIŠKASIS VISUREIGIS „NISSAN RESONANCE CONCEPT"
„Nissan Resonance Concept" pasižymi pastebimai futuristiniu aerodinaminiu stiliumi ir efektyviai degalus naudojančia hibridine elektrine transmisija bei siūlo visiškai naują dinamišką ir aštrų dizainą, kuris ir vėl diktuoja visureigių kategorijos madas. Visuotinė koncepcija pasaulyje debiutavo „Tarptautinėje Šiaurės Amerikos" automobilių parodoje.
„Nissan Motor Co. Ltd." produktų strategijos ir planavimo padalinio vyriausiasis vadovas Francois Bancon sakė: „Dizaineriams pradėjus dirbti su „Nissan Resonance" koncepcija, juos įkvėpė neįtikėtini moksliniai pasiekimai technologijos ir medžiagų inovacijų srityse. Įkvėpimu tapo žmonių, kurie nedvejodami priima naujoves ir į ateitį žvelgia optimistiškai, troškimai. Tikslas buvo pateikti tiems žmonėms tokį koncepcinį automobilį, kuris būtų orientuotas į ateitį ir kuriame stilius būtų suderintas su sportine važiavimo patirtimi."
Pasauliniu mastu pripažįstamą „Resonance" koncepciją sukūrė „Nissan Design America", San Diege, Kalifornijoje, vadovaujant „Nissan Motor Co. Ltd." vyresniajam viceprezidentui ir vyriausiajam kūrybiniam darbuotojui Shiro Nakamura. „Nissan Resonance" gavo „Eyes On Design" apdovanojimą geriausio koncepcinio automobilio kategorijoje. Apie tai buvo paskelbta praėjus vos kelioms valandoms nuo koncepcijos pristatymo Detroite vykusioje „Tarptautinėje Šiaurės Amerikos" automobilių parodoje.
Energingas išorės dizainas
Judriojo „Nissan Resonance" išorės dizainas leidžia šiam automobiliui į priekį pastūmėti visą visureigių segmentą. Energingi paviršiai demonstruoja, kaip dinamiškas grakštumas ir tikras aštrumas nuostabiai papildo vienas kitą. Semdamiesi įkvėpimo iš futuristinių, viršgarsinių kelionių vizijų, „Nissan" dizaineriai stengėsi išreikšti aerodinaminį pojūtį.
Priekinė dizaino dalis yra „V" formos, kuri prasideda nuo priekinių radiatoriaus grotelių, tęsiasi per variklio gaubtuvą ir persikelia į įspūdingus bumerango formos priekinius žibintus. Korpusą sustiprina tvirti paviršiai ir provokuojančios, iki pat galinės „D" formos atramos besidriekiančios, linijos. Dėl šių išskirtinių detalių šis krosoveris atrodo ir itin novatoriškas.
Futuristinio VIP poilsio kambario viduje
Kurdami saloną dizaineriai pabandė įsivaizduoti, kaip ateityje galėtų atrodyti keliavimas kosmose pirmąja klase, taip buvo sukurtas „VIP klasės" elementais pasižymintis salonas.
Smulkmenos apsvarstytos kruopščiai, įskaitant nuoseklų apšvietimą, kuris įlipant į automobilį suteikia šilumos ir jausmingumo. Jausmingas salono apšvietimas moderniame salone išryškina natūralios medienos struktūrą.
Pažangus prietaisų skydas leis vairuotojui pasiekti visas informacijos ir komunikacijos funkcijas. Technologija „susluoksniuota" grafiškai, kad būtų suteikta holografinė patirtis, o vizualinis gylis naudojamas informacijai rūšiuoti svarbos tvarka.
Atviras stiklinis stogas keleiviams suteikia unikalų panoraminį vaizdą į pasaulį, o erdvės ir oro lengvumo jausmą sukuria slankieji elementai, pvz., stogo pamušalas. Erdvią salono atmosferą dar labiau patobulina išraižyti durelių skydeliai ir elegantiškas bei gili centrinė konsolė.
Tvariai dinamiškas našumas
Nors „Resonance" pristatomas kaip išskirtinio dizaino koncepcija, jo efektyvioji hibridinė elektrinė transmisija yra krosoverių vairuotojų, kurie siekia saugoti gamtą neprarasdami vairavimo malonumo, svajonė. Visų varomų ratų „Resonance" turi „Nissan" patentuotą „vieno variklio, dviejų sankabų" sistemą, kurią sudaro mažesnis vidaus degimo benzininis variklis, turintis elektrinį variklį (ličio jonų akumuliatorių) bei pažangią valdymo sistemą.„Resonance" taip pat turi „Nissan" ateinančios kartos „Xtronic CVT®" (nuolat kintančią transmisiją).
Nežemiška koncepcija
Ryškusis „Resonance" seka ilgai trunkančio „Nissan" lyderiavimo crossover dizaino srityje pėdsakais, kuriuos įspaudė moderniausi automobiliai, pvz., „Murano", „Qashqai" ir „Juke", ir tuo pat metu pakylėja dizaino galimybes į kitą lygmenį.
Francois Bancon teigia: „Resonance" turi būti provokuojantis, energingas ir įtraukiantis - netgi poliarizuojantis. Jo aštrus, tačiau modernus dizainas kartu su aplinkai mažiau kenkiančia transmisija ir išmania įranga pateikia aiškią ir įdomią ateities krosoverių inovacijų viziją".
„NISSAN RESONANCE CONCEPT"
PAGRINDINIAI MATMENYS IR SPECIFIKACIJOS
Koncepcinis modelis: |
Futuristinis 5 keleivių krosoveris, kuriame dinamiškas grakštumas apjungiamas su papildoma erdve |
Važiuoklės konfigūracija: |
4 varomų ratų hibridinis elektrinis variklis (HEV) |
Variklis (motoras): |
2,5 litro DOHC vidinio gedimo benzininis varikis, didelio našumo elektrinis motoras su pažangiomis valdymo technologijomis, vieno motoro - dviejų sankabų hibridinė technologija |
Transmisija: |
Ateinančios kartos Xtronic CVT® (nuolat kintanti transmisija) |
Akumuliatorius: |
Kompaktiškas laminuotas ličio jonų akumuliatorius, išmanus akumuliatoriaus įkrovimo valdymas |
Ratai (padangos): |
5 stipinų 22 colio aliuminio lydinio ratlankiai (265 /40R22 padangos) |
Pakaba: |
Lengvo svorio 4 varomų ratų nepriklausoma |
Stabdymas: |
Kooperaciniai regeneraciniai stabdžiai |
Važiuoklės bazė: |
113,2 colio |
Ilgis: |
190,6 colio |
Plotis: |
78,7 colio |
Aukštis: |
68,1 colio |
Išorė: |
Futuristinis visureigio dizainas leidžia apžvelgti naująją „Nissan" crossover dizaino kalbą; „V" formos tema priekinėje dizaino dalyje; bumerango formos priekiniai ir galiniai žibintai; nuoseklus apšvietimas užtikrina TIKRO VAIRAVIMO patirtį; visiškas dinaminio srauto (oro srauto) valdymas, skirtas aerodinamikai pagerinti; erdvi architektūra su „slankiojančiomis" konstrukcijomis, skirta atvirumo ir saugumo jausmui; unikalus stogas; akrilo dažais padažytos grotelės su satinuoto chromo akcentais; šviesiai oranžinė išorės spalva |
Salono funkcijos: |
Erdvus, labai geros kokybės „VIP klasės" interjero dizainas; šviesios odinės sėdynės; nuoseklus apšvietimas; „slankus" prietaisų skydelio dizainas; grafiškai „sluoksniuotas" prietaisų skydelio ekranas; debesies technologija pagrįsta telematika; išraižyti durų skydeliai ir centrinis valdymo pultas |