„NISSAN DELTAWING" BANDYMAI KELIASI Į EUROPĄ
„Nissan DeltaWing" pradeda sekantįpasirengimo etapą šių metų „24 Le Mans" lenktynėms.
Po savaitę trukusių bandymų sunkiausioje pasaulio trasoje „Sebring International Raceway", automobilis išvyko į Atlantą, kad galėtų galutinai pasiruošti suplanuotam sekančiam bandymų etapui Europoje.
Kovo mėnuo „Nissan DeltaWing" komandai buvo nepaprastai intensyvus. Programa įsibėgėjo kovo 13 d., pradėjus bendradarbiavimą su „Nissan", o po dviejų dienų, kovo 15 d., įvyko oficialus lenktyninio automobilio pristatymas "Sebringe".
Su pradiniu prototipu, kurį sukūrė Dan Gurney „All American Racers" grupė Kalifornijoje, „Panoz's EMT" organizacija šią savaitę kibo į darbus, siekdama puikiai suderinti komponentus ir kėbulą. Pasitelkta patirtis iš ankstesnių bandymų „Buttonwillow" Kalifornijoje ir "Sebringe", siekiant patobulinti „Nissan DeltaWing" „mobilųjį eksperimentą".
„Nissan DeltaWing" debiutuos šių metų „24 Le Mans" lenktynėse kaip papildomas 56-asis automobilis - šią galimybę suteikia renginio organizatoriai „Automobile Club de l'Ouest" transporto priemonėms, pasižyminčioms naujomis ir inovatyviomis technologijomis.
„Nissan" „DeltaWing" projektui tiekia ne tik 1,6 litro variklį su turbina. Kompanijos techninis personalas prisijungė prie „DeltaWing" projekto nuo paskelbto bendradarbiavimo pradžios.
„DeltaWing" projektas gimė praėjusiųjų metų „24 Le Mans" lenktynėse. Jo pradininkai buvo „Panoz's EMT", Dan Gurney, „DeltaWing" projektuotojas Ben Bowlby ir „Highcroft Racing" projektuotojas Duncan Dayton.
„Michelin" taip pat įtraukė savo personalą į šią programą su specialiai šiam projektui sukurtomis padangomis, anksčiau nematytomis tarptautinėse sportinių automobilių lenktynėse. Priekinės „Nissan DeltaWing" padangos yra tik keturių colių pločio.
BEN BOWLBY - „NISSAN DELTAWING"KONCEPCIJOS PRADININKAS
„Įgijome didžiulės patirties per mūsų bandymų savaitę "Sebringe". Automobilis patvarus, po bandymų visi komponentai išliko labai tvirti.
„Mums pavydo atlikti keletą pakeitimų automobilyje, bet automobilį tobulinsime ir toliau, kol pasieksime žalią vėliavą „24 Le Mans" lenktynėse.
„Mes labai džiaugiamės pasirodymu, automobilis atlaikė bandymus ir įrodė, kad jis iš tikrųjų gali puikiai įveikti posūkius.
„Nors šis automobilis turi tik pusę komponentų, esančių tradiciniame lenktyniniame automobilyje, tačiau jame yra daugiau nei 3000 naujų detalių, kurios niekada anksčiau nebuvo montuojamos kartu. Specialistai atliko nuostabų darbą praėjusią savaitę. Tačiau turėdami prieigą prie "EMT" įrenginių, jie buvo tiesiog nepakartojami. Padarėme puikią pradžią ir dabar labai laukiame tikro iššūkio lenktynių trasose Europoje."
DON PANOZ - „NISSAN DELTAWING" VYKDOMASIS PARTNERIS
„Šis automobilis sulaukė neįtikėtino atgarsio visame pasaulyje. Labai naudinga pajusti tokį skiriamą dėmesį, nes dalyvaudami tokiame projekte, keičiame žaidimo taisykles.
„Tai yra ko reikia lenktynėse. Turime pamiršti praeitį ir tikėtis geresnio degalų ir padangų efektyvumo neatsisakant našumo.
„Faktas, kad automobilis taip skiriasi nuo kitų, sulaukė didžiulio dėmesio, tačiau jo forma padėjo pasiekti tokius rezultatus.
„EMT" anksčiau buvo įtrauktas į daugybės automobilių gaminimą ir mes džiaugiamės galėdami padėti atlikti keletą patikslinimų šią savaitę, pasinaudodami savo patirtimi, įgyta "Sebringe".
„Su bet kuriuo nauju automobiliu visada būna keletas dalykų, kuriuos reikia atnaujinti pravažiavus keletą pirmųjų mylių. Dabar mes laukiame bandymų etapo Europoje."
DARREN COX, "NISSAN EUROPE" GENERALINIS DIREKTORIUS
„Tai iš tikrųjų yra labai turtingas mokslinis „Nissan" projektas. Terminai yra labai trumpi, mes mokomės kiekvieną dieną ir tai darysime visą laiką iki „24 Le Mans" lenktynių pradžios.
„Sebringe"
pagrindinė koncepcija viršijo mūsų lūkesčius, „Nissan" pagrindinis
vaidmuo dabar yra dirbti siekiant įgyti patikimumą. Tokiu būtu
prisiimame daugiau atsakomybės už programos vykdymą, kai ji persikelia į
Europą.
„Šis projektas ir toliau išlieka labai aukšto lygio, o tai motyvuoja ir jaudina kiekvieną jame, dalyvaujantįjį."