Pasaulyje pirmasis „PlayStation®“ kontroliuojamas „Nissan GT-R“ pasiekė didesnį kaip 210 km/h greitį Silverstono trasoje / Fakto Autocentras / Naujienos

Pasaulyje pirmasis „PlayStation®“ kontroliuojamas „Nissan GT-R“ pasiekė didesnį kaip 210 km/h greitį Silverstono trasoje

  • „Nissan" ir „Sony Europe" bendradarbiavo kuriant ypatingą „GT-R" versiją, valdomą nuotoliniu būdu, naudojant tik „PlayStation Dual Shock 4" valdiklį - „GT-R /C"
  • „GT Academy" laimėtojas ir NISMO vairuotojas Jann Mardenborough apvažiavo nuotoliniu būdu valdomu superautomobiliu „Silverstone" trasą ir pasiekė didesnį kaip 210 km/h greitį valdydamas automobilį iš sraigtasparnio kabinos
  • Stebėkite, kaip Jann Mardenborough, žaidėjas ir lenktynininkas, išnaudoja išskirtinį žaidėjams skirtą nuotoliniu būdu valdomą automobilį:https://youtu.be/jxKTBRcVROw

 

11.10.2017 – „Nissan Great Britain", bendradarbiaudama su „Sony Interactive Entertainment Europe", sukūrė išskirtinį nuotoliniu būdu valdomą automobilį žaidėjams – „Nissan GT-R /C".

 

Spalio 18 d., pažymint naujo žaidimo „Gran Turismo Sport" pristatymą Europoje ir „Nissan" dalyvavimo „Gran Turismo" žaidimų serijoje dvidešimtmetį, vienas iš žaidimo automobilių atgijo ir buvo valdomas realiame pasaulyje naudojant tik „PlayStation DualShock 4" valdiklį.

 

Pakanka menko mygtuko arba valdiklio judesio ir išlaisvinama visa „GT-R" galia. Projekto automobilio greitis nėra apribotas, todėl nuotoliniu būdu valdomas automobilis gali pasiekti maksimalų 313 km/h greitį. O visų svarbiausia – niekas nesėdi prie vairo.

 

„GT-R /C" išbandė NISMO lenktynininkas Jann Mardenborough garsiajame „Silverstone" nacionaliniame žiede. Jann valdė „GT-R /C" iš „Robinson R44 Raven II" sraigtasparnio, kuriam buvo suteiktas leidimas skristi nedideliame aukštyje.

 

Mardenborough yra vienas sėkmingiausių „GT Academy", „Nissan" revoliucinės vairuotojų paieškos ir ugdymo programos, laimėtojų. Jann buvo pasirinktas pirmuoju „GT-R /C" vairuotoju dėl jo išskirtinio talento „Gran Turismo" žaidime ir realiame automobilių sporte.

 

 „GT-R /C" buvo suprojektuotas Jungtinės Karalystės įmonės „JLB Design Ltd.", naudojant standartinį 542 AG 2011 metų GT-R R35 – tais pačiais metais Jann Mardenborough laimėjo „GT Academy".

 

Mardenborough greičiausiai įveikto rato (1:17:47) metu „GT-R /C" vidutinis greitis buvo apie 122 km/h, o tiesiojoje net 210 km/h. – vidutinis, prie vairo sėdinčio, vairuotojo valdomo automobilio greitis 2,6 km žiedo trasoje yra apie 134 km/h.

 

„GT-R /C" sumontuoti keturi robotai, valdantys vairo sistemą, transmisiją, stabdžius ir akceleratorių. Šeši bagažinėje sumontuoti kompiuteriai atnaujina valdymo informaciją iki 100 kartų per sekundę. Vairavimo sistemos padėtis matuojama vienos 65 000-osios dalies tikslumu.

 

Nemodifikuotas „PS4 DualShock 4" valdiklis prijungtas prie mikro kompiuterio, kuris interpretuoja vairalazdės ir mygtukų signalus bei siunčia juos į „GT-R /C" sumontuotas sistemas. Belaidžio valdymo atstumas yra vienas kilometras.

 

Siekiant padėti Mardenborough įvertinti automobilio greitį posūkiuose, „Racelogic VBOX Motorsport" jutiklis buvo sumontuotas, kad automobilio greitis būtų perduodamas į sraigtasparnio kabinoje įrengtą skystųjų kristalų ekraną.

 

„GT-R /C" taip pat sumontuotos dvi atskiros apsauginės sistemos, veikiančios skirtingais radijo dažniais, suteikiančios dviem papildomiems operatoriams galimybę įjungti ABS stabdymą ir išjungti variklį, jeigu pagrindinis operatorius prarastų automobilio valdymą.

 

Jann Mardenborough pridūrė: „tai pasitaiko tik kartą gyvenime – tikrai nepakartojamas nuotykis. „GT-R /C" sujungė du mano virtualių žaidimų ir realų automobilių sporto pasaulius. Tiesiog maniau, kad tai yra neįmanoma. Automobilio reagavimas į naudojamą „DualShock 4" valdiklį buvo daug geresnis, nei galvojau. „JLB Design" atliko įspūdingą darbą, užtikrindami, kad visi elementai tinkamai reaguotų į valdiklį.

 

Vairavimo sistema, greitėjimas ir stabdymas išmaniai sukonfigūruoti, užtikrinant valdymą, reikiamą tinkamai įveikti posūkius ir norint greitėti tiesiose atkarpose. Viso dydžio nuotoliniu būdu valdomo „GT-R", lekiančio 210 km/h greičiu, valdymas „Silverstone" trasoje bei jo persekiojimas sraigtasparniu buvo nepamirštamas potyris. Štai inovacijos, kurios įkvepia!"

 

Apie „GT-R R35"

 

Prieš 10 metų, 2007 m. spalį, „Nissan" pristatė „R35 GT-R" Tokijo automobilių parodoje.

 

Nuo pirmos dienos „Nissan GT-R" įstojo  į pažangiausių aukščiausios klasės sportinių automobilių elitą. Tai nepralenkiamų savybių, keturių vietų automobilis entuziastingiems vairuotojams, visiškai įkūnijantis „Nissan" prekės ženklo šūkį „Įkvepiančios inovacijos".

 

2017 m. „GT-R" buvo atnaujintas, kad išlaikytų savo pozicijas viso pasaulio automobilių gerbėjų širdyse.

 

Apie „Grand Turismo Sport"

 

Spalio 18 d., trečiadienį, JK, Europoje ir Australijos-Azijos regione „Gran Turismo Sport" kūrėjai žengia į naują lenktyninių žaidimų erą, pristatydami „Single Player" ir „Online Game" režimus.

 

Žaidimo režimai yra nuo įprasto „Arcade Mode" iki „Online Game", varžantis FIA patvirtintose lenktynėse. „Gran Turismo Sport" pristato naują lenktyninių žaidimų standartą, suteikdami žaidėjams galimybę vystyti savo virtualią karjerą trasoje važiuojant tik greičiausiais šiuo metu lenktynininkams prieinamais automobiliais.

 

Žaidimas yra suderinamas su visa „PlayStation" ekosistema: „Base PlayStation 4", „PlayStation Pro" ir „PlayStation VR".

 

Apie Jann Mardenborough

 

Jann Mardenborough yra vienas sėkmingiausių „GT Academy", „Nissan" revoliucinės vairuotojų paieškos ir ugdymo programos laimėtojų. Nuo projekto pradžios 2008 metais, daug „Gran Turismo" žaidėjų tapo pilnaverčiais lenktynininkais.

 

Jann šiuo metu lenktyniauja už „Team Impul" komandą Japonijoje vykstančiose „Super GT Series" varžybose 2017 m. pagamintu „Nissan GT-R NISMO GT500".

 

Apie „JLB Design Ltd."

 

Nuotolinio valdymo elementų projektavimą atliko dr. James Brighton ir jo „JLB Design" komanda.

 

James per 15 metų sukūrė daugiau kaip 70 viso dydžio nuotoliniu būdu valdomų transporto priemonių, įskaitant automobilius, katerius, autobusus ir sunkvežimius, bei turi didesnę kaip 23 metų automobilių, autosporto ir bekelės transporto priemonių projektavimo ir tobulinimo patirtį.

 

Įmonei „JLB Design Ltd." „GTR /C" yra pats greičiausias ir tobuliausias kada nors vykdytas projektas. James taip pat valdo pažangų transporto priemonių projektavimo centrą Cranfield universitete, kuris specializuojasi taikomuosiuose moksliniuose tyrimuose, projektavime ir mokyme, susietame su pažangiomis transporto priemonių technologijomis, taikomomis automobilių, bekelės transporto ir automobilių sporto srityse, bei naujų lengvų medžiagų ir susijusių nanotechnologijų vystyme.