STIPRUS „NISSAN DELTAWING" DEBIUTAS LE MANO LENKTYNIŲ TRASOJE
- Šioje trasoje važiavo iš viso 15 automobilių su „Nissan" varikliais:14 LMP2 klasės ir, žinoma, „Nissan DeltaWing".
- Visi vairuotojai įveikė 10 privalomųjų kvalifikacinių 2012 m. lenktynių ratų.
„DELTAWING" ĮVEIKĖ 54 BANDOMUOSIUS RATUS
„Nissan DeltaWing", automobilininkų klubo „de l'Ouest" (ACO) pakviestas dalyvauti „Garage 56" klasėje, pristatančioje naujoviškas technologijas, įveikė 54 ratus. „Nissan DeltaWing" komandos vairuotojai buvo Michaelas Krummas, Satoshi Motoyama ir Marino Franchitti.
Komanda
iš esmės nepatyrė jokių problemų visą dieną. Jai pavyko įveikti visus
ratus, beveik visus su tuo pačiu „Michelin" padangų be protektoriaus
komplektu.Tik važiuojant vieną ratą šlapiomis padangomis, kai užklupo
trumpalaikis lietus, komandai teko jas pakeisti. Ir tai buvo vienintelis
kartas per visą dieną.
Greičiausiai
įveiktas dienos ratas buvo per 3 min. ir 47,980 s, už vairo sėdint
Motoyama.„Nissan DeltaWing" koncepcijos autoriaus Beno Bowlby išsakytos mintys:„Aš tikrai labai džiaugiuosi šios dienos
rezultatais.Mes įrodėme ACO, kad atitinkame jų pateiktus kriterijus -
apvažiuoti ratą per maždaug 3 min. 45 s, beveik panašiu tempu sustojant
boksuose, kaip ir kiti.Mes labai arti šio laiko. Taigi šiandien mums
nusišypsojo didelė sėkmė."
Abu vairuotojai - Motoyama, kuris
nedalyvavo Le Mano lenktynėse nuo 1999 m., ir Krummas, kuris
nelenktyniavo čia nuo 2005 m., turėjo įveikti 10 privalomųjų
kvalifikacinių ratų, kad galėtų dalyvauti lenktynėse.
„Šiandien
mums buvo svarbu, kad Michaelis ir Satoshi įveiktų kvalifikacinį etapą
ir dalyvautų lenktynėse. Mes gana lengvai to pasiekėme. Iš
tiesų džiaugiuosi kiekvienu, prisidėjusiu įgyvendinant „Nissan
DeltaWing" programą.Teko nudirbti milžinišką darbą. Todėl labai malonu,
kad šiandien taip pasisekė", - pasakojo Marino Franchitti.
Rytoj
komanda parvyks atgal į angliją, kur baigs ruoštis 80-osioms Le Mano 24
val. lenktynėms. Komandos transporteris grįš ateinantį savaitgalį, iki
techninės automobilių patikros prieš lenktynes Le Mano centre, „Place de
la Republique". Oficialios treniruotės prasideda birželio 8 d.
(trečiadienį) 16.00 val.
SU PIRMĄJA UŽDUOTIMI SUSIDOROJO VISOS KOMANDOS, VAIRUOJANČIOS AUTOMOBILIUS SU „NISSAN" VARIKLIAIS
2012 m. „Nissan" Le Mano 24 val. lenktynių kampanija prasidėjo visu pajėgumu birželio 3d. nuo oficialių bandymų, per kuriuos paaiškėjo, jog daugiau nei pusė LMP2 klasės automobilių yra varomi „Nissan" variklių. Visi vairuotojai įveikė 10 privalomųjų ratų ir galės dalyvauti 2012 m. lenktynėse.
Šis bandymas ženklina Martino Brundlo sugrįžimą į Le Mano trasą, kurioje jis kausis už „Greaves Motorsport" komandą kartu su savo sūnumi Alexu, dalyvaujančiu savo pirmosiose Le Mano lenktynėse, ir pirmuoju „Nissan GT Academy" nugalėtoju Lucasu Ordonezu. Antrasis „GT Academy" nugalėtojas Jordanas Tressonas šiandien taip pat pirmą kartą išbandė nepakartojamą Le Mano trasą su „Signatech Nissan" LMP2 klasės automobiliu.
Po
sėkmingo Lucaso Ordonezo debiuto Le Mano lenktynėse 2011 m. Jordanas
Tressonas tampa antruoju „GT Academy" nugalėtoju, patekusiu į Le Mano 24
val. lenktynes. Tai pirmas kartas, kai du „GT Academy" nugalėtojai -
Jordanas, atstovaujantis „Signatech Nissan", ir Lucasas,
lenktyniaujantis su „Greaves Nissan", taps varžovais pasaulinio lygio
lenktynėse.
Trasa vėl atgis, kai komandos pradės savo pirmąsias treniruotes rengdamosi 2012 m. Le Mano 24 val. lenktynėms, kuriose startuos net ketvirtadalis automobilių su „Nissan" varikliais.
„NISSAN DELTAWING" TECHNINIAI DUOMENYS
Variklis
|
„Nissan" 1,6 l talpos, 4 cilindrų DIG-T (Direct Injection Gasoline Turbo - tiesioginio įpurškimo, benzininis, su turbokompresoriumi)
|
Maks. galia
|
300 AG (efektyvi galia) esant 7400 aps./min.
|
Maks. sukimo momentas
|
310 Nm, esant nuo 400 iki 6750 aps./min.
|
Transmisija
|
5 pakopų sekvencinė
|
Važiuoklė
|
iš FIA patvirtinto anglies pluošto monokoko
|
Priekiniai ratai
|
15 colių skersmens ir 4 colių pločio
|
Galiniai ratai
|
15 colių skersmens ir 12,5 colio pločio
|
Priekinės padangos
|
10/31/15, „Michelin"
|
Galinės padangos
|
310/620/15, „Michelin"
|
Svoris
|
475 kg be kuro ir vairuotojo, 575 kg su kuru ir vairuotoju
|
Platinimas
|
28% į priekinę ašį ir 72% - į galinę
|
Ilgis
|
4,65m
|
Priekinės dalies plotis
|
0,76m
|
Galinės dalies plotis
|
2,08m
|
Važiuoklë
|
3,05m
|
Kuro bako talpa
|
40 l
|
Kėbulas
|
Anglies pluoštu sutvirtintas plastikas
|
Aerodinamika
|
Sudvejinta kėbulo dugno sistema - BLAT (Boundary Layer Adhesion Technology)
|
Maks. greitis
|
315 km/h
|
Pagreitėjimas iki 100 km/h
|
per 3,3 s
|
Degalų s¹naudos
|
Numatyta 230-250 g/kWh
|
„Nissan DeltaWing" vairuotojai:Marino Franchitti, Michaelis Krummas, Satoshi Motoyama.
„NISSAN" VK45DE V8 LMP2 VARIKLIS
„Nismo" sureguliuotais „Nissan" VK45DE 4,5 l atmosferiniais V8 varikliais aprūpinta 10 Le Mano lenktynėse startuojančių komandų, 13 LMP2 klasės automobilių.
Variklis yra naujausia versija VK45DE variklio, kuris iš pradžių buvo konstruojamas GT500 klasės automobiliuose, dalyvaujančiuose Japonijos „Super GT" lenktynių serijoje. Šio variklio darbinės savybės, patikimumas ir patvarumas įrodyti lenktynių trasoje.
2011 m. automobiliai su įmontuotais „Nissan" varikliais laimėjo visus Le Mano lenktynių serijos etapus, taip pat Le Mano lenktynių serijos nugalėtojo titulą, „Intercontinental Le Mans Cup" ir pirmąsias vietas Le Mano 24 val. lenktynių LMP2 klasėje.
Idant galėtų pasiūlyti VK45DE LMP2 variklius privačioms komandoms Europoje ir efektyviai teikti techninę pagalbą, „Nissan" sudarė partnerystės sutartį su „Zytek Motorsport Limited" bei „Oreca Magny Cours SAS" varikliams rinkti tiksliai laikantis „Nissan" specifikacijų.
TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS
Variklio tipas
|
„NISSAN" VK45DE
|
|
Aliuminio blokas, atmosferinis V8, su 90º kampu tarp cilindrų
|
Darbinis tūris
|
4494 cm³
|
Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga
|
93mm x 82,7mm
|
Arklio galios
|
450+ AG/331 kW (DIN) su 40 mm oro srauto ribotuvu
|
Sukimo momentas
|
58 kgf/m/570 Nm (DIN)
|
Svoris
|
apie 145 kg
|
„Greaves Motorsport" - „Zytek Z11SN Nissan" vairuotojai:Alex Brundle, Martin Brundle, Lucas Ordonez.
„Signatech Nissan" - „Oreca 03 Nissan" vairuotojai:Franck Mailleux, Jordan Tresson,Olivier Lombard.