STIPRUS „NISSAN DELTAWING" DEBIUTAS LE MANO LENKTYNIŲ TRASOJE / Fakto Autocentras / Naujienos

STIPRUS „NISSAN DELTAWING" DEBIUTAS LE MANO LENKTYNIŲ TRASOJE

- Praėjusį sekmadienį novatoriškasis „Nissan DeltaWing" apsuko savo pirmuosius ratus garsioje 13,629 km (8,5 mylių) ilgio „Circuit de la Sarthe" trasoje, kurioje vyksta Le Mano 24 val. lenktynės.
- Šioje trasoje važiavo iš viso 15 automobilių su „Nissan" varikliais:14 LMP2 klasės ir, žinoma,Nissan DeltaWing".
- Visi vairuotojai įveikė 10 privalomųjų kvalifikacinių 2012 m. lenktynių ratų. 

„DELTAWING" ĮVEIKĖ 54 BANDOMUOSIUS RATUS

„Nissan DeltaWing", automobilininkų klubo „de l'Ouest" (ACO) pakviestas dalyvauti „Garage 56" klasėje, pristatančioje naujoviškas technologijas, įveikė 54 ratus. „Nissan DeltaWing" komandos vairuotojai buvo Michaelas Krummas, Satoshi Motoyama ir Marino Franchitti.

Komanda iš esmės nepatyrė jokių problemų visą dieną. Jai pavyko įveikti visus ratus, beveik visus su tuo pačiu „Michelin" padangų be protektoriaus komplektu.Tik važiuojant vieną ratą šlapiomis padangomis, kai užklupo trumpalaikis lietus, komandai teko jas pakeisti. Ir tai buvo vienintelis kartas per visą dieną.

Greičiausiai įveiktas dienos ratas buvo per 3 min. ir 47,980 s, už vairo sėdint Motoyama.„Nissan DeltaWing" koncepcijos autoriaus Beno Bowlby išsakytos mintys:„Aš tikrai labai džiaugiuosi šios dienos rezultatais.Mes įrodėme ACO, kad atitinkame jų pateiktus kriterijus - apvažiuoti ratą per maždaug 3 min. 45 s, beveik panašiu tempu sustojant boksuose, kaip ir kiti.Mes labai arti šio laiko. Taigi šiandien mums nusišypsojo didelė sėkmė."

Abu vairuotojai - Motoyama, kuris nedalyvavo Le Mano lenktynėse nuo 1999 m., ir Krummas, kuris nelenktyniavo čia nuo 2005 m., turėjo įveikti 10 privalomųjų kvalifikacinių ratų, kad galėtų dalyvauti lenktynėse.
„Šiandien mums buvo svarbu, kad Michaelis ir Satoshi įveiktų kvalifikacinį etapą ir dalyvautų lenktynėse. Mes gana lengvai to pasiekėme. Iš tiesų džiaugiuosi kiekvienu, prisidėjusiu įgyvendinant „Nissan DeltaWing" programą.Teko nudirbti milžinišką darbą. Todėl labai malonu, kad šiandien taip pasisekė", - pasakojo Marino Franchitti.

Rytoj komanda parvyks atgal į angliją, kur baigs ruoštis 80-osioms Le Mano 24 val. lenktynėms. Komandos transporteris grįš ateinantį savaitgalį, iki techninės automobilių patikros prieš lenktynes Le Mano centre, „Place de la Republique". Oficialios treniruotės prasideda birželio 8 d. (trečiadienį) 16.00 val.

SU PIRMĄJA UŽDUOTIMI SUSIDOROJO VISOS KOMANDOS, VAIRUOJANČIOS AUTOMOBILIUS SU „NISSAN" VARIKLIAIS

2012 m. „Nissan" Le Mano 24 val. lenktynių kampanija prasidėjo visu pajėgumu birželio 3d. nuo oficialių bandymų, per kuriuos paaiškėjo, jog daugiau nei pusė LMP2 klasės automobilių yra varomi „Nissan" variklių. Visi vairuotojai įveikė 10 privalomųjų ratų ir galės dalyvauti 2012 m. lenktynėse.

Šis bandymas ženklina Martino Brundlo sugrįžimą į Le Mano trasą, kurioje jis kausis už „Greaves Motorsport" komandą kartu su savo sūnumi Alexu, dalyvaujančiu savo pirmosiose Le Mano lenktynėse, ir pirmuoju „Nissan GT Academy" nugalėtoju Lucasu Ordonezu. Antrasis „GT Academy" nugalėtojas Jordanas Tressonas šiandien taip pat pirmą kartą išbandė nepakartojamą Le Mano trasą su „Signatech Nissan" LMP2 klasės automobiliu.

Po sėkmingo Lucaso Ordonezo debiuto Le Mano lenktynėse 2011 m. Jordanas Tressonas tampa antruoju „GT Academy" nugalėtoju, patekusiu į Le Mano 24 val. lenktynes. Tai pirmas kartas, kai du „GT Academy" nugalėtojai - Jordanas, atstovaujantis „Signatech Nissan", ir Lucasas, lenktyniaujantis su „Greaves Nissan", taps varžovais pasaulinio lygio lenktynėse.

Trasa vėl atgis, kai komandos pradės savo pirmąsias treniruotes rengdamosi 2012 m. Le Mano 24 val. lenktynėms, kuriose startuos net ketvirtadalis automobilių su „Nissan" varikliais.

„NISSAN DELTAWING" TECHNINIAI DUOMENYS

Variklis

 

„Nissan" 1,6 l talpos, 4 cilindrų DIG-T (Direct Injection Gasoline Turbo - tiesioginio įpurškimo, benzininis, su turbokompresoriumi)

 

Maks. galia

 

300 AG (efektyvi galia) esant 7400 aps./min.

 

Maks. sukimo momentas

 

310 Nm, esant nuo 400 iki 6750 aps./min.

 

Transmisija

 

5 pakopų sekvencinė

 

Važiuoklė

 

iš FIA patvirtinto anglies pluošto monokoko

 

Priekiniai ratai

 

15 colių skersmens ir 4 colių pločio

 

Galiniai ratai

 

15 colių skersmens ir 12,5 colio pločio

 

Priekinės padangos

 

10/31/15, „Michelin"

 

Galinės padangos

 

310/620/15, „Michelin"

 

Svoris

 

475 kg be kuro ir vairuotojo, 575 kg su kuru ir vairuotoju

 

Platinimas

 

28% į priekinę ašį ir 72% - į galinę

 

Ilgis

 

4,65m

 

Priekinės dalies plotis

 

0,76m

 

Galinės dalies plotis

 

2,08m

 

Važiuoklë

 

3,05m

 

Kuro bako talpa

 

40 l

 

Kėbulas

 

Anglies pluoštu sutvirtintas plastikas

 

Aerodinamika

 

Sudvejinta kėbulo dugno sistema - BLAT (Boundary Layer Adhesion Technology)

 

Maks. greitis

 

315 km/h

 

Pagreitėjimas iki 100 km/h

 

per 3,3 s

 

Degalų s¹naudos

 

Numatyta 230-250 g/kWh

 

„Nissan DeltaWing" vairuotojai:Marino Franchitti, Michaelis Krummas, Satoshi Motoyama.

„NISSAN" VK45DE V8 LMP2 VARIKLIS

„Nismo" sureguliuotais „Nissan" VK45DE 4,5 l atmosferiniais V8 varikliais aprūpinta 10 Le Mano lenktynėse startuojančių komandų, 13 LMP2 klasės automobilių.

Variklis yra naujausia versija VK45DE variklio, kuris iš pradžių buvo konstruojamas GT500 klasės automobiliuose, dalyvaujančiuose Japonijos „Super GT" lenktynių serijoje. Šio variklio darbinės savybės, patikimumas ir patvarumas įrodyti lenktynių trasoje.

2011 m. automobiliai su įmontuotais „Nissan" varikliais laimėjo visus Le Mano lenktynių serijos etapus, taip pat Le Mano lenktynių serijos nugalėtojo titulą, „Intercontinental Le Mans Cup" ir pirmąsias vietas Le Mano 24 val. lenktynių LMP2 klasėje.

Idant galėtų pasiūlyti VK45DE LMP2 variklius privačioms komandoms Europoje ir efektyviai teikti techninę pagalbą, „Nissan" sudarė partnerystės sutartį su „Zytek Motorsport Limited" bei „Oreca Magny Cours SAS" varikliams rinkti tiksliai laikantis „Nissan" specifikacijų.

TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS

Variklio tipas

 

„NISSAN" VK45DE

 

 

Aliuminio blokas, atmosferinis V8, su 90º kampu tarp cilindrų

 

Darbinis tūris

 

4494 cm³

 

Cilindro skersmuo x stūmoklio eiga

 

93mm x 82,7mm

 

Arklio galios

 

450+ AG/331 kW (DIN) su 40 mm oro srauto ribotuvu

 

Sukimo momentas

 

58 kgf/m/570 Nm (DIN)

 

Svoris

 

apie 145 kg

 

„Greaves Motorsport" - „Zytek Z11SN Nissan" vairuotojai:Alex Brundle, Martin Brundle, Lucas Ordonez.

„Signatech Nissan" - „Oreca 03 Nissan" vairuotojai:Franck Mailleux, Jordan Tresson,Olivier Lombard.