NAUJASIS „NISSAN" PASAULIS ŽENEVOS AUTOMOBILIŲ PARODOJE / Fakto Autocentras / Naujienos

NAUJASIS „NISSAN" PASAULIS ŽENEVOS AUTOMOBILIŲ PARODOJE

Koncepcinių automobilių ketveriukė - tarp jų dvi pasaulinės premjeros - leis pažvelgti į kompanijos ateitį

 

Trumpai

  • Dviejų koncepcinių automobilių pasaulinės premjeros.
  • „INVITATION" koncepcija, kurios pagrindu bus kuriamas naujos kartos kompaktiškasis vienatūris.
  • „Juke NISMO" ir „e-NV200" koncepcijų debiutas Europoje.
  • Žadamas įdomus „NISMO" pristatymas.
  • Naujiena elektromobilių sektoriuje.
  • Antroji pasaulinė premjera...Informacija kol kas neskelbiama.
  • Sėkminga rekordinių 2011 m. pardavimų tąsa 2012 m.

 

Keturios ateities koncepcijos, bylojančios apie kompanijos lūkesčius 2012-aisiais ir vėlesniais metais, Ženevos automobilių parodoje atsidurs „Nissan" stendo dėmesio centre (kovo 8-18 d.).

Šie modeliai įsilies į kitų novatoriškų „Nissan" modelių gretas, papildydami konkurencingą ir platų kompanijos asortimentą, kuris padėjo kompanijai 2011 m. pasiekti istorinį pardavimų rekordą.

 

„INVITATION" koncepcija

Tarp svarbiausių naujųjų koncepcijų - pasaulinė „INVITATION" premjera. Šios koncepcijos pagrindu bus sukurtas naujas modelis Europai, rinkoje pasirodysiantis 2013 m. Naujasis modelis prisijungs prie „Micra" bei „Juke" ir taip „Nissan" taps didžiausią pasirinkimą šiame segmente siūlančiu gamintoju.

 

Puikaus, veržlaus dizaino kompaktiškasis „INVITATION" turės modernų ir erdvų saloną. Ši žavi koncepcija atspindi naujausias „Nissan" idėjas lengvų konstrukcijų bei modernių variklių konstravimo srityse ir yra sukurta teikti važiavimo malonumą, o kartu ypač taupiai vartoti degalus ir mažinti aplinkos taršą. Tai bekompromisis požiūris, vis labiau garsinantis kompaniją.

 

Be to, modelyje sumontuotos kai kurios iš pačių pažangiausių šioje klasėje technologijų, įskaitant gerai žinomą „Around View Monitor" (panoraminio vaizdo monitorių), leidžiantį matyti automobilį iš viršaus ir lengvai jį statyti, taip pat „Nissan" „Safety Shield" (saugos skydo) technologija, kuri kameromis ir atstumo jutikliais perspėja vairuotoją apie pavojų.

 

„INVITATION" yra viena iš dviejų koncepcijų, kurių pasaulinę premjerą kompanija rengia Ženevoje. Detalės apie antrąją naujieną bus kruopščiai saugomos iki pat parodos.

 

Čia dar ne viskas. Europos rinkai Ženevoje bus pristatytos dar dvi koncepcijos, rodančios „Nissan" ateities kursą.

 

Koncepcija „e-NV200"

Pirmoji iš jų, „e-NV200", pristato dar vieną 100 proc. elektra varomą „Nissan" automobilį. Jis sukurtas pagal daug apdovanojimų gavusį „NV200" modelį, kurio versijos „Combi" ir „Evalia, turi iki 7 sėdimų vietų. „NV200" neseniai buvo pasirinktas kaip Niujorko naujos kartos geltonųjų taksi modelis, tad netrukus taps įprastu reginiu šio didmiesčio gatvėse.

 

„e-NV200" - tai naujas „Nissan" žingsnis siekiant pirmauti nulinės emisijos automobilių gamyboje. Jis seka iš paskos daugeliu apdovanojimų įvertintam „LEAF", kuris jau pardavinėjamas ir eksploatuojamas didžiosiose pasaulio rinkose.

 

Koncepcija „Juke NISMO"

Dar vieną langelį į ateitį praveria „Juke NISMO" koncepcinis modelis, pirmą kartą pristatytas Tokijo automobilių parodoje 2011 m. gruodžio mėnesį. Jis papildo lengvąjį visureigį „Juke" vertingomis sportinėmis savybėmis.

 

„Juke NISMO" koncepciją įkvėpė legendinis „Nissan" autosporto padalinys „NISMO". Šis darbas leidžia pažvelgti į kompanijos strategiją, kaip bus siekiama kurti populiarių „Nissan" modelių didelės galios sportines versijas, suteiksiančias garantuotą vairavimo malonumą.

 

Šios keturios koncepcijos įsilieja į vieną plačiausių tarp visų gamintojų asortimentų. Čia rasite viską - nuo miesto automobilio „Pixo" ir mažylio „Micra" iki labiausiai perkamų lengvųjų visureigių „Juke" bei „Qashqai" ir tvirtų keturiais ratais varomų „Pathfinder" bei „Navara", nuo novatoriško „Nissan" elektromobilio „LEAF" iki galingo superautomobilio „GT-R".

 

„Nissan" vykdant įsipareigojimą nuolat tobulinti savo modelius, daugelis serijinės gamybos automobilių, kurie bus demonstruojami stende, teturės mažų 2012 metams numatytų pakeitimų arba tai bus specialios versijos, suteiksiančios pirkėjams didesnę vertę ir papildomą malonumą.

 

Inovacijos ir malonumas

Visus automobilius, paženklintus „Nissan" ženklu, vienija kai kas bendra. Kiekviena „Nissan" mašina - ar lengvoji, ar komercinis automobilis - turi kompanijos DNR, tai yra inovacijos ir malonumas. Ši formulė neabejotinai rado kelią į pirkėjų širdis. Nepaisant ekonomikos nuosmukio, „Nissan" Europoje 2011-ieji buvo patys geriausi metai. Pardavimai, lyginant su 2010 m., išaugo 25 proc. ir kompanija pasiekė didžiausią, kada nors turėtą, rinkos dalį - 3,7 proc.

 

Kiekvieną mėnesį buvo parduodama daugiau negu atitinkamą 2010-ųjų mėnesį, žymus augimas užfiksuotas daugelyje didžiųjų kompanijos rinkų, o pirmos trys vietos atiteko Rusijai, Jungtinei Karalystei ir Prancūzijai. Rusijoje parduota 138 827 vienetai (74 proc. augimas), Jungtinėje Karalystėje parduota 107 053 vienetai (11 proc. augimas) ir Prancūzijoje - 77 783 vienetai (31 proc. augimas).

 

Labiausiai perkami buvo „Qashqai" serijos automobiliai. Nors šis modelis jau penkeri metai rinkoje, populiarumo jis nepraranda. Be to, buvo pramintas „mašina, kurios neveikia gravitacija". 2010 metais visoje Europoje parduota daugiau nei 250 000, segmento madas diktuojančių, lengvųjų visureigių: tiek penkiaviečių, tiek septynviečių „Qashqai+2".

 

Paul Willcox, Europos pardavimo ir rinkodaros viceprezidentas, pasakė: „Tokią sėkmingą raidą iš dalies lemia tai, kad šie išskirtiniai modeliai yra kuriami, projektuojami ir gaminami Europoje bei atitinka Europis pirkėjų skonį. Apie 70 proc. šiame regione parduodamų automobilių pagaminame Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje. Tai padeda užtikrinti, kad mūsų produkcija atitiktų europiečių lūkesčius dėl stiliaus, kokybės, galingumo ir patikimumo.

 

Šie keturi koncepciniai automobiliai demonstruoja mūsų ateities produktų viziją. Pridėjus viso mūsų asortimento įvairovę ir kokybę, išryškėja kiekvienai „Nissan" veiklos krypčiai būdingas pasitikėjimas. Mes siekiame tikslo iki 2016 m. tapti žymiausiu azijietišku prekių ženklu visoje Europoje."

 

Kontaktai:

 

 

Mindaugas Plukys
Komunikacijos vadovas Baltijos šalims

Nissan Nordic Europe Oy
Laisves pr. 1, LT-03150 Vilnius
Lietuva
Tel: +370-5-2653299
http://mailto:mplukys@nissan-europe.com

 

Taina Erkkilä
Komunikacijos direktorė, Nissan Nordic Europe, OY
tel: +358 (0) 10 770 5311
terkkila@nissan-europe.com