„NISSAN“ IMASI VIENOS DIDŽIAUSIŲ GAMYBOS RINKOJE REFORMŲ KLIENTŲ APTARNAVIMO SRITYJE
- „Nissan" yra pirmoji automobilių gamintoja, pristatanti „Įsipareigojimus aptarnaujamiems klientams" visoje Europoje.
- Iki 2018 m. bus rekonstruota 2500 atstovybių, 450 iš jų – iki 2016 m. kovo mėn.
- Atnaujintose atstovybėse užtikrinamas kokybiškesnis klientų aptarnavimas ir geresni prekybos rezultatai.
Rolė, Šveicarija, 2015 m. spalio 1 d. „Nissan" šiandien pranešė apie naują iniciatyvą klientų aptarnavimo srityje Europoje. Tai turėtų būti viena plačiausių aptarnavimo sistemos reformų. Programa bus vykdoma remiantis naujais „Įsipareigojimais aptarnaujamiems klientams", kurie leis užtikrinti paslaugų teikimo nuoseklumą visoje Europoje ir modernizuoti 2500 atstovybių tinklą. Ši iniciatyva pagrįsta nauju požiūriu į klientą kaip į visos „Nissan" veiklos centrą, kuris yra ypač aktualus esant kaip niekad sudėtingai situacijai gamybos sektoriuje.
Tai pirmas kartas kai automobilių gamintojas įsipareigoja savo klientams visame regione. Šis žingsnis atskleidžia „Nissan" pasiryžimą užtikrinti didesnį skaidrumą gamybos rinkoje – techninės priežiūros, kainų nustatymo ir paslaugų teikimo srityse. „Nissan Nordic Europe" Oy, atstovaujanti „Nissan" kompanijai Skandinavijos ir Baltijos šalyse, įsipareigojimų klientams programą pristatys 2016 metais. Šiuo metu yra baigiami derinimo darbai, kad „Įsipareigojimai aptarnaujamiems klientams" atitiktų regiono klientų poreikius.
Šiais metais visose pagrindinėse Europos rinkose „Nissan" pristatomus „Įsipareigojimus aptarnaujamiems klientams" lydi aktyvi atstovybių aplinkos atnaujinimo veikla. Įskaičiuojant bandomuosius pavyzdžius pagal neseniai įgyvendintas programas Oksforde ir Maskvoje bei 125 rekonstruotas atstovybes visoje Europoje, iki 2016 m. kovo pabaigos numatyta modernizuoti 450 atstovybių, o baigti viso „Nissan" tinklo (2500 atstovybių) atnaujinimo darbus planuojama iki 2018 m. Atstovybių modernizacija jau pasiteisino: klientams pristatytos naujovės leido pagerinti aptarnavimo kokybę ir padidinti prekybos apimtis.
Šiandien iki automobilio įsigijimo klientai atstovybėse lankosi vidutiniškai vieną kartą, kai prieš dešimtmetį jie lankydavosi penkis kartus. Tad akivaizdu, jog prekybos salonų padėtis dar niekuomet nebuvo toks keblus klausimas automobilių gamintojams. Kita vertus, automobilių gamintojai negali ignoruoti suklestėjusios elektroninės prekybos ir jos poveikio tradiciniam prekybos modeliui. Tam tikrose rinkose „Nissan" taip pat pritaikė naujoviškas technologijas, tokias kaip e-vision. Tai vaizdinė diagnostikos priemonė laiką skaičiuojantiems klientams, kurie pageidauja didesnio skaidrumo ir aiškumo taisant jų automobilius.
Vyriausiasis „Nissan Europe" prekybos ir rinkodaros viceprezidentas Gijomas Kartjė taip pakomentavo šią programą: „„Nissan" džiaugiasi ėmusis iniciatyvos iš pagrindų pakeisti internetinės ir neinternetinės mažmeninės prekybos suvokimą. Internetas žmonėms atvėrė visiškai kitokias automobilių paieškos ir pirkimo galimybes, sukurdamas naują nišą rinkoje ir versdamas gamintojus iš naujo įvertinti savo bendravimo su klientais būdus. Naujoji „Nissan" klientų aptarnavimo kokybės samprata bus sutelkta į dizainą, interaktyvumą, pasitikėjimą ir technologijas, siekiant radikalių permainų mažmeninėje prekyboje tiesioginės patirties ir skaitmeninių technologijų požiūriu."
Kartjė pridūrė: „Kokybė ir pasitikėjimas yra skiriamosios „Nissan" prekės ženklo savybės. Mūsų įsitikinimu, visur turi būti taikomi tie patys standartai, nesvarbu kur gyveni. Esame labai patenkinti ankstyvaisiais šių iniciatyvų rezultatais. Mes ir toliau visomis išgalėmis vykdysime savo pažadą klientams – sieksime užtikrinti visišką aiškumą ir suteikti pasitikėjimo jausmą perkant ar prižiūrint „Nissan" automobilį."
„Nissan" mažmeninės prekybos tiesioginę patirtį keičiantys sprendimai bus papildyti šiuo metu vykstančia plataus masto skaitmeninės ekosistemos reforma. Šie „Nissan" užmojai rodo, jog tokio pobūdžio projektas yra vienas didžiausių automobilių pramonėje.