KAS YRA BENDRO TARP UEFA ČEMPIONŲ LYGOS FINALO IR „NISSAN" LYDERYSTĖS ELEKTROMOBILIŲ GAMYBOJE?
- Švęsdama savo pirmųjų partnerystės su UEFA Čempionų lyga metų sukaktį, „Nissan" kompanija aprūpino UEFA organizaciją savo elektromobiliais, kurie bus naudojami Berlyne vyksiančių finalinių rungtynių renginio metu.
- „Nissan" skirs daugiau nei 100 aplinkos neteršiančių automobilių. Tai pirmas toks įvykis UEFA Čempionų lygos istorijoje.
- Automobilių gamintoja Berlyno mieste įrengė 129 elektromobilių įkrovimo stoteles.
- Futbolo aistruolių sukurta energija inovatyviojoje „Nissan" sirgalių zonoje bus panaudota gabenant UEFA Čempionų lygos turnyro trofėjų į „Olympiastadion".
- Futbolo legenda Marco van Bastenas taps „Nissan" ženklo ambasadoriumi, reprezentuojančiu UEFA Čempionų lygos finalines rungtynes.
Pasaulinės elektromobilių gamybos lyderės poziciją užimanti „Nissan" bendrovė 2015 m. birželio 6 d. vyksiančio UEFA Čempionų lygos finalo organizaciniam komitetui skirs savo elektromobilius. Nauja prestižiškiausio Europos futbolo turnyro partnere tapusi „Nissan" bendrovė siekia praturtinti futbolo aistruolių patirtį ir palikti vertingą palikimą Berlyno gyventojams.
„Nissan", oficiali UEFA Čempionų lygos partnerė ir perkamiausių elektromobilių gamintoja pasaulyje, renginio organizatorių automobilių parką aprūpins daugiau nei 100 elektromobilių, kuriais asocijuoti rėmėjai gabens svečius ir oficialius asmenis į Berlyne vyksiančias finalines rungtynes. Be to, „Nissan" įrengė 129 elektromobilių įkrovimo stoteles aplink „Tegel International" oro uostą, įvairius Berlyno viešbučius ir olimpinį stadioną. Kelios jų bus paliktos visam laikui.
Už rinkodarą atsakingas „Nissan Europe" viceprezidentas Bastienas Schuppas taip pakomentavo šį įvykį: „Finalas Berlyne vainikuos vienerių „Nissan" partnerystės su UEFA Čempionų lyga metų sukaktį. Ši partnerystė leido mums pademonstruoti savo pasiryžimą gaminti elektromobilius ir pristatyti savo prekės ženklo vertybes - įkvepiančias inovacijas. Man be galo džiugu, jog bendradarbiaudami su UEFA mes galėjome pasidarbuoti Berlyno gyventojų labui ir palikti jiems keletą įrengtų elektromobilių įkrovimo stotelių, papildysiančių „Nissan" įrengtą tinklą, kuris šiuo metu yra didžiausias Europoje."
Nuo birželio 3 iki 7 d. vyksiančiame UEFA Čempionų lygos festivalyje „Nissan" pakvies futbolo aistruolius išbandyti interaktyviuosius žaidimus. Jie galės išmėginti savo jėgas žaisdami interaktyvųjį „Football Cage" žaidimą (du prieš du), taip pat „Performance Maze". O bandymų zonoje norintieji galės pakartoti „Nissan" ambasadorių šlovingas akimirkas.
UEFA Čempionų lygos festivalyje dalyvaujančių sirgalių sukurta energija bus paversta atitinkamu kilovatų skaičiumi ir panaudota gabenant UEFA Čempionų lygos taurę į „Olympiastadion" vyksiančias finalines rungtynes. Didžiausią kilovatų skaičių surinkusiems fanams bus įteikti bilietai į finalines rungtynes ir suteikta išskirtinė galimybė mačo dieną dalyvauti UEFA parade prisijungiant prie trofėjaus palydos gabenant jį iš UEFA Čempionų lygos festivalio į stadioną specialiu vien elektra varomu „Nissan e-NV200" furgonu.
Futbolo legenda Marco van Bastenas taps „Nissan" ženklo ambasadoriumi, kuris reprezentuos UEFA Čempionų lygos finalines rungtynes. Per savo įspūdingą karjerą dukart turnyrą laimėjęs Marco pasidalijo savo mintimis apie „Nissan" ir fanų patirtį: „Tiesiog puiku, jog „Nissan" per visą UEFA Čempionų lygos turnyrą leidžia futbolo fanams mėgautis savo švente. Jie kviečiami dalyvauti įdomiuose renginiuose ir linksmuose žaidimuose. Tai iš tiesų padės įkaitinti finalo atmosferą."
Per savo pirmąjį partnerystės su UEFA Čempionų lyga sezoną „Nissan" kartu su UEFA suorganizavo daug smagių renginių šios sporto šakos aistruoliams, tarp jų konkursą „UEFA Čempionų lygos savaitės įvartis", taip pat suteikė galimybę fanams ir partneriams pamatyti komandų treniruotes prieš rungtynes.
„Nissan" yra oficiali UEFA Supertaurės ir UEFA Čempionų lygos rėmėja, pasirašiusi partnerystės sutartį nuo 2014-2015 iki 2017-2018 m. sezono. Kaip oficiali partnerė „Nissan" dalyvaus prestižiškiausių Europos futbolo klubų rungtynėse reklamuodama savo išskirtinius produktus ir paslaugas.
„Nissan" Berlyne: trumpi faktai
- Svečiams į Berlyno finalines rungtynes gabenti „Nissan" skirs 100 elektromobilių - „Nissan LEAF" ir „e-NV200".
- „Nissan" elektromobiliams įkrauti bus įrengtos 129 stotelės. Jos bus išdėstytos aplink „Olympiastadion" ir „Tegel" oro uostą.
- Kelios jų bus paliktos visam laikui, kad Berlyno elektromobilių savininkai galėtų naudotis išplėstos įkrovimo stotelių infrastruktūros privalumais.
- Visoje Europoje jau yra įrengta virš 2050 Chademo greitojo įkrovimo stotelių.
- UEFA Čempionų lygos festivalyje bus įrengta speciali instaliacija, leisianti futbolo aistruoliams sukurti atitinkamą kiekį energijos, kuri bus panaudota gabenant turnyro trofėjų į finalines rungtynes.
- Taurė iš UEFA Čempionų lygos festivalio į finalo rungtynes bus vežama specialiai sukurtu „e-NV200" modeliu.
Apie „Nissan" sportinę veiklą
Partnerystė su UEFA Čempionų lyga yra didžiausias „Nissan" rėmimo sandoris. Tai dar vienas „Nissan" bendrovės pasišventimo pasaulio sportui ir jos augimo šioje srityje pavyzdys. Ji jau didžiuojasi tapusi 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių ir parolimpinių žaidynių, Brazilijos rinktinės ir parolimpinės delegacijos rėmėja, oficialia Kolumbijos ir Meksikos olimpinių rinktinių atitinkamuose regionuose rėmėja, Didžiosios Britanijos komandos ir parolimpinės rinktinės Jungtinėje Karalystėje, 2013 m. ir 2015 m. „Orange" Afrikos Tautų taurės, NCAA futbolo rungtynių, Kanados futbolo lygos rėmėja, „Heisman Trophy" turnyro partnere ir oficialia pasauline „City Football Group" partnere. „Nissan" turi daug sporto ambasadorių, tarp jų - olimpinių ir parolimpinių aukso medalių laimėtojai Usainas Boltas, Chrisas Hoy ir Richardas Whiteheadas, Brazilijos olimpiečiai Jovane Guissone ir Vitoras Felipe, taip pat futbolininkai Andrésas Iniesta, Thiago Silva, Yaya Touré ir Maxas Meyeris.