LIETUVOJE PRADEDAMA PREKIAUTI GALINGIAUSIA „NISSAN PULSAR" VERSIJA
- 190 AG (140 kW) variklis su turbokompresoriumi pasižymi išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis ir nepriekaištinga ekonomija bei mažu taršos lygiu.
- Variklio maksimalus sukimo momentas siekia 240 Nm; jis yra itin lankstus esant mažoms apsukoms.
- Visiems modeliams su 1,6 l DIG-T varikliu būdingi unikalūs dizaino patobulinimai.
- Išskirtiniai lengvojo lydinio ratlankiai ir speciali vidaus apdaila yra įtraukti į standartinę komplektaciją.
- Išskiriamo anglies dvideginio kiekis prasideda nuo 134 g/km**.
- Europoje pasirodys nuo šių metų kovo mėnesio.
„Nissan" bendrovė užsibrėžusi suteikti naujajam „Pulsar" modeliui sportinių savybių. Apie tai byloja naujoji versija, varoma 1,6 l 190 AG DIG-T variklio su turbokompresoriumi.
Nuo šių metų kovo dabartinį „Pulsar" variklių asortimentą, sudarytą iš 1,2 l benzininio ir 1,5 l dyzelinio galios agregatų, papildo 1,6 l versija. Kartu su ja pasirodo ir visa serija papildomų dizaino patobulinimų, pabrėžiančių šio modelio sportines galimybes.
Sportiškiausias ir galingiausias iki šiol „Pulsar" modelis dar labiau sustiprina „Nissan" įvaizdį populiarių šeimyninių hečbekų rinkoje. 190 AG DIG-T variklio varomame „Pulsar" automobilyje pritaikyta ta pati dizaino ir inžinerijos koncepcija, kuri padėjo „Nissan" užsitikrinti neginčytinos lyderės statusą crossoversegmente. Jis įkūnija „Nissan" aistrą vairavimo patirtį praturtinančioms pažangioms technologijoms ir originaliam dizainui.
1,6 l DIG-T variklis yra vienas pažangiausių klasėje. Maksimalus sukimo momentas - 240 Nm esant 1600-5200 aps./min., o galia siekia 190 AG esant 5600 aps./min. Ypač lanksčiu veikimu žemų sūkių diapazone išsiskiriantis variklis lemia puikias važiavimo savybes, pranokstančias konkurentus.
Nors 1,6 l DIG-T variklis savo galia prilygsta didesniems galios agregatams, jam būdingos degalų sąnaudos ir emisijų kiekis atitinka daug mažesnių variklių rodiklius. Tai pagrindinis „Nissan" taikomos „ variklių tūrio mažinimo" koncepcijos privalumas. Jau daugelį metų kurdama savo automobilius „Nissan" laikosi požiūrio „pasiekti daugiau mažesnėmis sąnaudomis". „Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu yra puikus to pavyzdys. Sportinėmis charakteristikomis pasižymintis „Pulsar" variklis suvartoja tik 5,7 l/100 km** kuro, o jo išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 134 g/km.** Variklis visapusiškai atitinka naujus „Euro 6" taršos standartus. Be to, jame pritaikyta įvairių techninių naujovių, tarp jų trintį mažinančios technologijos ir aušinamoji išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema.
„Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu išsiskiria ne tik važiavimo savybėmis. „Nissan" taip pat sukūrė paketą dizaino elementų, skirtų sportinei naujo modelio prigimčiai atskleisti. Visuose modeliuose su 190 AG DIG-T varikliu, kurie gali būti komplektuojami su „Acenta R" ir „Tekna R" lygio įranga, įdiegta visa serija naujų sprendimų, įtrauktų į standartinės įrangos sąrašą. Tarp jų minėtini specialūs „diamond cut" dizaino lengvojo lydinio ratlankiai (17 colių - kaip standartinė įranga montuojami „Acenta R" modeliuose ir 18 colių - montuojami „Tekna R" modeliuose) su dviejų spalvų (juodos ir sidabro) apdaila, taip pat sportiškesnio dizaino priekiniai žibintai su juoda lempos korpuso apdaila, kuri sudaro didesnį kontrastą su chromuotais reflektoriais. Sportiniam įvaizdžiui sustiprinti gale įrengtas chromuotas išmetamojo vamzdžio antgalis.
1,6 l DIG-T varikliu varomų modelių vidaus dizaino elementų paketą sudaro unikali prietaisų skydelio apdaila, besidriekianti per visą jo plotį, taip pat akį traukiančios baltos apdailos siūlės ant vairo ir odinių sėdynių (tik „Tekna R" modeliuose).
„Nissan Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu Europos rinkose pasirodys nuo 2015 m. kovo mėnesio. Jo kaina prasideda nuo 21 940 ЕUR su PVM.
** Kuro sąnaudos ir teršalų kiekis priklauso nuo ratų dydžio.