NISSAN" BRĖŽIA AIŠKIAS AUGIMO EUROPOJE KRYPTIS
- Crossover modeliai, elektromobiliai ir autonominės technologijos yra neatsiejama „Nissan" plėtros strategijos dalis.
- „Nissan" siūlomas asortimentas yra moderniausias, labiausiai suderintas ir stipriausias per visą bendrovės istoriją.
- Investicijos į tyrimų ir tobulinimo veiklą išplės naujovių pritaikymo galimybes.
Šiandien „Nissan" kompanija patvirtino savo augimo Europoje strategiją, išsikeldama aiškų tikslą tapti patraukliausiu Azijos prekės ženklu. Crossover modeliai, elektromobiliai (EV) ir autonominės važiavimo technologijos yra esminė šios numatytos strategijos dalis. „Nissan" ir toliau dės visas pastangas, idant išsaugotų ir sustiprintų savo kaip lyderės statusą šiose srityse.
Per paskutiniuosius 12 mėnesių „Nissan" Europoje pristatė 12 naujų modelių ir pardavė daugiau nei 724 000 automobilių. Kompanija patenkino didėjančią crossover segmento paklausą papildydama jį savo naujomis „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail" versijomis. Ji taip pat muša rekordus elektromobilių rinkoje ir kartu su „NISMO" džiugina plačią pirkėjų auditoriją jausmus žadinančiomis naujovėmis.
Apie „Nissan" susitelkimą į išraiškingą dizainą, aukštą kokybę ir technologijų prieinamumą šiandien byloja pristatoma įspūdinga nauja „SWAY" koncepcija, atgaivinsianti mažų automobilių segmentą.
„Kompanijos veikla auga penktus metus iš eilės. Mūsų pasiryžimas sustiprinti „Nissan" prekės ženklą, produktų ir paslaugų asortimentą neabejotinai duoda rezultatų. Mes toliau investuojame į savo gamybos stiprinimą Europoje. Čia turime palankią dirvą augti", - teigė „Nissan" vadovas Europoje Paulas Willcoxas.
Jis pridūrė: „Mes užfiksavome geriausius iki šiol prekybos rezultatus Europoje ir 50 proc. prekybos apimties padidėjimą per penkis metus. Be to, pristatėme naujas novatoriškųjų „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail" modelių versijas, sustiprindami „Nissan" kaip lyderės pozicijas crossover automobilių rinkoje, kurioje mūsų prekybos apimtis viršijo 410 000 vnt."
Dideli „Nissan" gamybos pajėgumai Europoje lemia tolesnį kompanijos augimą: „Nissan" siekia užsitikrinti savo rinkos dalį daugiau nei 65 proc. Europos rinkų, kuriose ji plėtoja savo veiklą.
Už gamybą, tiekimo grandinės valdymą ir pirkimą Europoje atsakingas vyriausiasis viceprezidentas Colinas Lawtheris teigė: „Per paskutiniuosius finansinius metus mes pagaminome per 675 000 „Nissan" automobilių Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje. Mes esame stipri jėga pagrindinėse Europos rinkose. Tai įrodo mūsų prekybos rodikliai."
Sėkmingai besiklostanti „Nissan" prekyba ir dideli gamybos pajėgumai mums leido pasiekti puikių rezultatų pristatant apdovanojimus pelniusius produktus greitai augančiuose sektoriuose, pavyzdžiui, elektromobilių: 2014 m. Europoje mes pardavėme 15 000 „LEAF" automobilių. Šiais metais „Nissan LEAF" švenčia savo penktąjį jubiliejų. Šiemet „Nissan" elektromobilių asortimentą papildys nauji modeliai - septynvietė „e-NV200" versija ir specialios laidos „LEAF".
„Nissan" toliau kuria mobilumo ateitį, daug investuodama į tyrimų ir tobulinimo veiklą, kad novatoriškosios technologijos taptų prieinamos kuo platesniam vartotojų ratui. Kompanija yra įsipareigojusi iki 2020 m. rinkoje pristatyti autonominius automobilius, užtikrindama diferencijuotą pasiūlą, kuri būtų sukoncentruota į paprastumą, saugumą ir prieinamumą.
Daugelis šių „Nissan" ateities naujovių jau pasiekiamos ir šiandien, pavyzdžiui, „Nissan" automobiliuose įdiegta nukrypimo iš važiuojamosios juostos technologija, pagalbinė atstumo kontrolės sistema, aplinkinio vaizdo ir aklosios zonos stebėjimo / įspėjimo sistemos.
„Pastaraisiais metais mes visiškai kitaip pažvelgėme į „Nissan" reikšmę mūsų klientams. Mes turime patirties siekiant, kad visa, kas geriausia, būtų prieinama daugeliui. Apie tai byloja mūsų apdovanojimus pelnę „crossover" modeliai, elektromobilių asortimentas ir kuriamos autonominio važiavimo technologijos - „Nissan Safety Shield" bei aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema, kuriomis jau galima naudotis dabartiniuose mūsų automobiliuose", - kalbėjo Willcoxas.