PARODOS DĖMESIO CENTRE - NAUJASIS „PULSAR" IR „NISMO". NEĮTIKĖTINA „NISSAN" MODELIŲ ĮVAIROVĖ PARYŽIAUS AUTOMOBILIŲ PARODOJE
Nauja „Pulsar" modelių serija byloja apie „Nissan" intencijas C segmente
- Parodoje debiutuoja naujas išraiškingas penkerių durų „Nissan" hečbekas.
- Naujasis modelis sukurtas pasitelkiant pagrindines „Nissan" crossover ypatybes.
- Visame sektoriuje jis išsiskiria didžiausia erdve gale sėdinčių keleivių kojoms ir salono funkcionalumu.
- Jame montuojama aukšto lygio techninė įranga, įskaitant „Safety Shield" ir aplinkinio vaizdo sistemą.
Papildytas „NISMO" automobilių asortimentas: įspūdinga koncepcinė „Pulsar" versija ir atnaujintas „370Z NISMO"
- Pasauliui pirmąkart pristatoma „Pulsar NISMO" dizaino studija.
- Pirmąkart pristatomas visiškai atnaujintas „370Z NISMO" modelis.
„Nissan" įgyja pagreitį Europoje
- Per paskutiniuosius 12 mėnesių pasirodė 12 naujų „Nissan" produktų.
- Padidintos gamybos apimtys JK, Rusijoje ir Ispanijoje veikiančiose gamyklose.
- „e-NV200" pasirodymas sustiprino bendrovės užimamą lyderės poziciją pasaulinėje elektromobilių rinkoje.
Ambicingi siekiai, užtikrintumas ir aistra - trys pagrindiniai „Nissan" pasirodymo 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje orientyrai. Pagrindinis parodos akcentas - visiškai naujas „Pulsar" automobilis, ženklinantis „Nissan" sugrįžimą į C segmentą. Šis, Paryžiuje debiutuojantis, modelis sukurtas taikant tą patį unikalų požiūrį ir koncepciją, kuriais pagrįsti rinkoje pirmaujantys „Nissan" crossover automobiliai.
Pristatomas naujasis „Pulsar" tampa stipriausio visapusiško „Nissan" asortimento per visą bendrovės istoriją dalimi. Salono praktiškumu ir erdvumu visus savo klasės atstovus pranokstantis „Pulsar" taip pat sustiprina „Nissan" ryžtą atverti kelią naujų technologijų pasirodymui šiame sektoriuje. „Pulsar" modelyje įdiegta daug naujoviškų technologijų: jame įrengta ne tik išankstinio avarinio stabdymo sistema ir LED priekiniai žibintai, bet ir garsioji „Nissan" aplinkinio vaizdo sistema bei „Safety Shield" paketas - visa serija saugos technologijų, tarp kurių yra ir pirmąkart sektoriuje pristatoma judančių objektų aptikimo sistema.
Paryžiaus publikai „Pulsar" serija pristatyta visa apimtimi, su pirmąkart pasirodančiu galingiausiu 1,6 l DIG-T 190 AG modeliu. Unikaliomis dizaino detalėmis išsiskiriantis 190 AG modelis papildo „Pulsar" asortimentą sportinėmis ir dinaminėmis savybėmis.
Nauja įspūdinga „Pulsar NISMO" dizaino koncepcija toliau plėtoja dinamikos temą. Pirmąkart pasauliui pristatoma dizaino studija Paryžiaus parodoje atskleidžia naujojo „Pulsar" sportines galimybes. Šis koncepcinis modelis pasižymi įspūdinga išvaizda ir „NISMO" ištobulinta dinamika bei rafinuotais aerodinaminiais sprendimais.
Ši, Paryžiuje debiutuojanti, „Nissan Pulsar NISMO" dizaino koncepcija sukurta siekiant pristatyti naujajame „Pulsar" slypintį potencialą. Stulbinantis koncepcinis modelis, pristatomas kaip dizaino studija, išsiskiria tvirtu stotu ir visa puokšte „NISMO" pritaikytų inžinerinių bei aerodinaminių sprendimų. Šia koncepcija siekiama visapusiškai ištirti sportines „Pulsar" galimybes. Tai atskleidžia „Nissan" siekį ieškoti naujų ir įdomių būdų, leidžiančių išplėsti keliams skirtų „NISMO" modelių asortimentą.
Naujasis „Pulsar" yra 12-asis „Nissan" pristatomas produktas per 12 mėnesių. Tai neįtikėtinas pasiekimas. Negana to, „Nissan" taip pat juda į priekį kurdama ir pristatydama pažangias technologijas naujuose pasaulinės automobilių rinkos sektoriuose. „Nissan" sustiprino savo kaip lyderės statusą aplinką tausojančių automobilių sektoriuje savo sėkmingai pasirodžiusiu naujuoju elektra varomu furgonu „e-NV200". Be to, ji ir toliau laikosi įsipareigojimo iki 2020 m. rinkoje pristatyti autonomines transporto priemones.
Dėl savo ambicingų naujų produktų pristatymo planų ir sėkmės lydimų dabartinių modelių „Nissan" rekordiškai didina savo gamybos apimtis Europoje. Skverbdamasi į daugiau rinkų ir užtikrindama gausesnę pasiūlą didesniam skaičiui pirkėjų, „Nissan" siekia įgyvendinti savo sumanymą iki 2016 m. tapti pirmaujančiu Azijos prekės ženklu Europoje. Lemiamas sėkmingos veiklos veiksnys yra Europoje augantys „Nissan" gamybos centrai Rusijoje, Ispanijoje ir JK, kurie remia vietos ekonomiką ir tiekia rinkai naujoviškus bei įspūdingus naujus modelius.
2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje dėmesys atkreipiamas ir į „Nissan" prekės ženklą „NISMO", šiais metais minintį 30-ąjį savo jubiliejų. Šalia „Pulsar NISMO" dizaino koncepcinės versijos „Nissan" taip pat pristato visiškai atnaujintą „370Z NISMO" modelį. Šiame modelyje įdiegta daug naujų inžinerinių ir dizaino sprendimų, leidžiančių patirti dar energingesnį ir malonesnį vairavimą. Naujajame „370Z NISMO" pritaikyti techniniai patobulinimai, kurie buvo sukurti kaip dalis „GT-R NISMO" projekto. Galutinis rezultatas - sportiškiausia iki šiol „370Z" versija.
Dar vienas Paryžiuje demonstruojamas naujas „NISMO" modelis - abejingų nepaliksiantis „Juke NISMO RS". Prieš savo debiutą prekybos salonuose gruodį, Paryžiuje pasirodanti naujoji plataus atgarsio susilaukusio „Juke NISMO" versija pirmąkart pristatyta Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį. 218 AG „Juke NISMO RS", pristatytas kaip serijinės gamybos modelis, pasižymi į vairavimo patirtį sutelktų inžinerinių ir dizaino naujovių gausa.
„Nissan" siekį ir aistrą keisti automobilių sampratą, kūrimo ir naudojimo būdus atspindi ir koncepciniai „IDx Freeflow" bei „IDx NISMO" modeliai. Europos publikai Paryžiuje pirmąkart pristatomos abi „IDx" versijos, sukurtos taikant „bendros kūrybos" koncepciją, leidžiančią dizaino kūrimo procese dalyvauti ir vartotojams.
„IDx Freeflow" bei „IDx NISMO" modeliai yra sukurti ir skirti skaitmeninei kartai(gimusiems po 1990 m.). Jie įkūnija alternatyvų požiūrį į automobilių kūrimą. Į „Nissan" stendą užsukę parodos lankytojai gali patirti kūrybos procesą per specialiai pagamintas virtualios realybės „Oculus Rift 3D" ausines.
„Nissan" stendą rasite 1 salėje (stendas Nr. 331).