SMULKESNĖ INFORMACIJA APIE NAUJĄJĮ "NISSAN PULSAR"
IZAINAS IR PRAKTŠKUMAS
Stulbinantis, erdvus ir su gausia įranga - naujajame „Pulsar" puikiai dera šie trys bruožai, kurie atspindi „Nissan" požiūrį į dizainą. Panaudojus tą pačią dizaino kalbą, kuria pasižymi sėkmingi krosouverių ir B segmento modeliai, „Pulsar" neabejotinai sėkmingai įsilies į „Nissan" šeimą.
Naujojo „Pulsar" priekinė dalis išsiskiria ryškiomis grotelėmis ir išraiškingu bamperiu, kuris šiek tiek primena nesenai pristatytų naujųjų „Qashqai" ir „X-Trail" modelių priekinę dalį. Išskirtinis „Nissan" bruožas - „V" formos grotelės su gamintojo ženklu, kurių kraštai sklandžiai susilieja su kapotu.
Paryškinus ratų arkų zonas, „Nissan" dizainerių komandai pavyko išgauti raumeningą ir tvirtą automobilio laikyseną. Ryški linija prasideda ties priekinio rato arka ir eina iki pat „Nissan" būdingo bumerango formos galinio žibinto - ši linija sklandžiai apjungia priekinę ir galinę automobilio dalis. Žemiau, link galinės „Pulsar" dalies, eina dar viena aštri silueto linija, suteikianti automobiliui dar daugiau aštrumo ir išryškinanti jo formas.
Laikantis „Nissan" drąsaus dizaino filosofijos, galinėje naujojo „Pulsar" dalyje puikiai dera forma ir funkcionalumas. Bumerango formos galiniai žibintai sklandžiai integruoti į abi galinės dalies paneles ir bagažinės dangtį, o dėl gilaus įdubimo galiniame bamperyje pakrovimo briauna yra gana žemai. Automobilio priekinės dalies bei šonų sukuriamą galios ir atletiškumo įspūdį dar labiau išryškina galinėje automobilio dalyje esantis apatinis bamperio elementas.
Pažvelgus į naujojo „Pulsar" saloną aplanko nuostaba - to tikrai negalima tikėtis iš C segmento šeimyninio hečbeko. Tuo tarpu kai daugelis konkurentų praktiškumui suteikia didesnę svarbą už stilių ir medžiagų kokybę, „Pulsar" automobilyje puikia dera visi trys komponentai. Ilgos ratų bazės (2,700 mm) ir išmanaus sėdynių išdėstymo dėka, „Pulsar" gali didžiuotis didžiausia gale sėdinčių keleivių erdve kojoms šio segmento automobiliuose - patogumu šis automobilis pranoksta daugelį aukštesnės klasės atstovų. Gale sėdintys keleiviai gali mėgautis keliams skirta 692 mm erdve - tai viršija C ir D segmento automobiliams būdingą erdvės vidurkį (562 mm ir 585 mm atitinkamai).
„Pulsar" privalumų sąrašą vainikuoja praktiškas bagažinės dangtis, kuris užtikrina didelį bagažinės skyriaus tūrį (385 litrai) ir plačią pakrovimo angą. Iškilus didesnės bagažinės poreikiui galima atlenkti galines sėdynes - tokiu būdu gaunamas 1395 litrų tūrio bagažinės skyrius.
Tačiau patogumu ir erdve gali mėgautis ne vien tik „Pulsar" gale sėdintys keleiviai. „Nissan" dizaino ir ergonomikos specialistai taip pat daug dėmesio skyrė ir priekyje sėdintiesiems. Jie sukūrė kelionėms pritaikytą aplinką, išsiskiriančią stulbinančiu patogumu ir neprilygstamu matomumu.
Šalia daugelio „Nissan" inovacijų, didžiausią įspūdį palieka paprasti dalykai. Pavyzdžiui, maksimaliai išnešus durų apdailas, „Nissan" sugebėjo sukurti plačiausias atramas alkūnėms visame segmente. Daugelio konkurentų atramos yra siauros, todėl jos nepatogios ir spaudžia keleivio alkūnę, tuo tarpu „Pulsar" atrama alkūnei yra net 95 mm pločio - tai būdinga tik prabangių automobilių klasės atstovams.
„Nissan" dizaineriai nuolat susiduria su dilema: kaip integruoti technologijas neaukojant stiliaus ir praktiškumo. Kita vertus, netgi pačios moderniausios technologijos praranda savo žavesį, jeigu jomis labai sudėtinga naudotis. „Pulsar" prietaisų skydelyje puikiai dera moderniausios „Nissan" technologijos ir paprastas jų pateikimas.
Centrinės konsolės viršutinėje dalyje yra pagrindinis ekranas, kuriame integruota „Pulsar NissanConnect" sistema. Po ekranu yra šildymo bei vėdinimo valdikliai. Visas blokas, esantis blizgiame juodame rėme, yra labai aiškus ir intuityvus. Čia integruotas 5,8 colių ekranas ir paprasti valdikliai. Dar viena išskirtinė „Pulsar" savybė, tai patrauklus „sumuštinio" formos prietaisų skydelis, sklandžiai apjungiantis abiejų pusių durų apdailą. Dinamiškos išvaizdos prietaisų skydelis yra išgaubtos formos, todėl sėdint viduje sukuriamas didesnės erdvės įspūdis, dar labiau sustiprinantis automobilio atletiškumo įspūdį.
Universalus automobilio parametrų matuoklis taip pat buvo optimizuotas. Didelis 5 colių vairuotojo pagalbinių funkcijų ekranas yra sumontuotas tarp spidometro ir variklio sūkių matuoklio. Konfigūruojamame ekrane gali būti pateikiamos navigacijos sistemos nuorodos, patarimai, įspėjimai ir daug kitų automobilio efektyvumo duomenų. Pagalbinių funkcijų ekrane vairuotojas taip pat gali pagal save pritaikyti daugelį „Pulsar" elektroninių sistemų, tokių kaip indikatorius, valytuvai, užrakto nustatymai.