„NISSAN" ELEKTRIFIKUOJA MONAKĄ PRIEŠ UEFA ČEMPIONŲ LYGOS GRUPIŲ VARŽYBŲ BURTŲ TRAUKIMĄ
- UEFA Čempionų lyga kaip savo oficialų transportą, pirmą kartą naudoja 100 proc. elektra varomus „Nissan" automobilius „LEAF" ir „e-NV200"
- „Nissan" paskelbia apie ypatingo projekto „UEFA Čempionų lygos savaitės įvartis su „Nissan"" pradžią
Pirmą kartą UEFA Čempionų lygos istorijoje kompanija „Nissan", oficiali prestižiškiausio Europos futbolo klubų turnyro partnerė, aprūpino oficialų UEFA automobilių parką elektromobiliais. UEFA Monake savo automobiliais vežiojo delegatus, partnerius ir oficialius asmenis, susirinkusius į 2014-2015 m. sezono UEFA Čempionų lygos grupių burtų traukimą Grimaldžio forume.
Pasaulyje pirmaujanti nulinės emisijos automobilių gamintoja „Nissan" UEFA parūpino vien elektra varomą hečbeką „LEAF" ir neseniai išleistą komercinį „e-NV200" taip pat „Nissan" krosouverius „Qashqai" bei „X-Trail" ir legendinį sportinį „Nissan GT-R".
Tai pirmas kartas, kai UEFA savo keleivių pervežimo maršrutams pasitelkia elektromobilius. Toks sprendimas labai dera su pažangiu Monako požiūriu į tvarius transportavimo būdus. Monako elektromobilių infrastruktūra yra viena geriausiai išvystytų pasaulyje - įkrovimo stotelių tankis čia didesnis negu bet kurioje kitoje pasaulio šalyje.
„Nissan" mano, kad nulinės emisijos automobiliai ateityje bus raktas įgyvendinant tvaraus mobilumo koncepciją, todėl technologijoms, susijusioms su mobilumu be emisijų, skiriame didelį dėmesį, - sakėJean-Pierre Diernaz, „Nissan Europe" elektromobilių padalinio direktorius. - Būdama pasaulinė elektromobilių technologijų lyderė, „Nissan" džiaugiasi, kad gali UEFA reikmėms pasiūlyti nulinės emisijos sprendimą. Mes ir toliau dirbsime su šia organizacija, padėdami jiems dar plačiau panaudoti elektromobilius UEFA Čempionų lygos veikloje."
Išskirtinis savaitės įvarčio projektas rugsėjo mėn.
Monake traukiant UEFA Čempionų lygos grupių varžybų burtus, „Nissan" paskelbė ypatingą projektą - „UEFA Čempionų lygos savaitės įvartis su „Nissan". Šis konkursas kviečia viso pasaulio futbolo entuziastus balsuoti už geriausius ir gražiausius prestižiškiausio Europos futbolo klubų turnyro įvarčius.
„Savaitės įvartis" yra „Nissan" ir UEFA Čempionų lygos ketverių metų partnerystės dalis. Šis konkursas prasidės pirmąją grupinių varžybų savaitę, rugsėjo 16 ir 17 dienomis. Konkursas rengiamas UEFA.comir „Nissan" svetainėse, kuriose bus sukurtos rubrikos skirtos UEFA Čempionų lygai. Oficiali pradžia - rugsėjo 18 d.
„UEFA Čempionų lygos savaitės įvartis su „Nissan"" kiekvieną savaitę parodys iki penkių geriausių įvarčių, kuriuos atrinks UEFA teisėjų komisija. O asibaigus varžyboms sirgaliai galės balsuoti nuo kiekvieno ketvirtadienio po vidurnakčio (Centrinės Europos laiku). Registruoti dalyviai kiekvieną mėnesį dalyvaus prizų traukime.
„Nissan" yra oficialus UEFA Supertaurės ir UEFA Čempionų lygos partneris - sutartis apima 2014-2015 m. iki 2017-2018 m. sezonus. Šis projektas dar labiau suartino „Nissan" su prestižiškiausiu Europos futbolo klubų turnyru. Be to, neseniai buvo paskelbta, kad triskart UEFA Čempionų lygos nugalėtojas Andrés Iniesta ir Paryžiaus „Sen Žermen" klubo bei Brazilijos rinktinės kapitonas Thiago Silva tapo „Nissan" ambasadoriais. Tapę naujaisiais „Nissan" atstovais , šie du žaidėjai padės bendrovei pristatyti futbolo aistruolius įkvepiančias naujoves ir atliks svarbią misiją „Nissan" naujoje pasaulinėje reklamos kampanijoje.
Partnerystė su UEFA Čempionų lyga - dar vienas „Nissan" atsidavimo pasaulio sportui pavyzdys. Kompanija jau remiaAfrikos Tautų taurės, NCAA futbolo, Kanados futbolo lygas, sporto ambasadorių, olimpinių aukso medalių laimėtojų Usaino Boltą bei Kris Hojų, yra „Heisman Trophy" turnyro ir „City Football Group" oficialus partneris.