„NISSAN" SIŲS „GT-R" KOVOTI DĖL PERGALĖS LE MANE
- FIA ištvermės lenktynių pasaulio čempionate „Nissan" gamyklos LM P1 komanda varžysis su „Audi", „Porsche" ir „Toyota" komandomis.
- Japonijos gamintojas Le Mano trasoje mes iššūkį senajai gvardijai.
„Nissan" į 2015-ųjų Le Mano lenktynes siųs GT-R, kur jis varžysis dėl pergalės su „Audi", „Porsche" ir „Toyota" automobiliais. Šis japonų gamintojas su dviem gamykliniais LM P1 automobiliais taip pat dalyvaus 2015 m. FIA ištvermės lenktynių pasaulio čempionate. „Nissan" LM P1 automobilis vadinsis „Nissan GT-R LM NISMO". Tai 30 metų sportinio paveldo tęsinys, atiduodant duoklę garsiajam gamintojo serijiniam automobiliui - „Nissan GT-R".
„Nissan" LM P1 programa prasidėjo sparčiausiai augančiame Europos skaitmeninių inovacijų rajone, esančiame rytinėje Londono dalyje, netoli „Nissan" naujojo pasaulinio skaitmeninio centro. „Old Truman" alaus darykloje, kuri yra Brik Leine, Londone, buvo surengtas renginys, kuriame prie „Nissan" planavimo direktoriaus ir vykdančiojo viceprezidento Andy Palmer, NISMO prezidento Shoichi Miyatani ir NISMO prekės ženklo, rinkodaros bei pardavimo vadovo Darren Cox prisijungė ir ACO prezidentas Pierre Fillon.
Naujovių sporto rinkodaroje nevengianti bendrovė „Nissan" sąmoningai priėmė netradicinį sprendimą dėl F1, panaudodama savo prestižinį prekės ženklą „Infiniti" ir bendradarbiaudama su „Red Bull Racing". Greta automobilių sporto „Nissan" dar yra oficialus UEFA Čempionų lygos partneris, sudaręs su ja naują ketverių metų sutartį. Čempionų lygos finalas kaip tik vyks šį savaitgalį ir sirgaliai gali tikėtis išvysti naujas „Nissan" sporto rinkodaros iniciatyvas, susiliejančias su „gražiuoju žaidimu". „Nissan" taip pat didžiuojasi, kad yra oficialus 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių partneris.
„Mes sveikiname ACO ir FIA, kad pasistengė pakoreguoti taisykles, - pasakė „Nissan" planavimo direktorius ir vykdantysis viceprezidentas Andy Palmer. LM P1 nėra lyg kokios ginklavimosi varžybos - visi mūsų varžovai toje klasėje priėmė skirtingus techninius sprendimus ir mes darysime tą patį. Mes norime pasiekti pergalę visai kitokiu būdu nei varžovai. Mes neatvažiuosime automobiliu, kuris iš esmės tebūtų dar vienas hibridas, tarsi dar viena „Porsche", „Audi" ar „Toyota" - man jie visi atrodo vienodai. Mūsų idėja yra viską padaryti truputį kitaip.
Pastaruoju metu „Nissan" vis aktyviau įsitraukia į automobilių sportą tokių programų kaip „Nissan PlayStation GT Academy" ir ACO „Garage 56" pagalba.
„Nissan GT-R NISMO GT3" dabar lenktyniauja visame pasaulyje, ne vien Europoje, kur jį vairuoja NISMO meistrai - GT akademijos nugalėtojai. „Nissan" LM P2 variklis per pastaruosius metus išlieka išskirtiniu P2 galios agregatu, ir bendrovės ACO „Garage 56" susidomėjimas byloja apie jos meilę techniniams iššūkiams. Žinios, kurias „Nissan" įgyja lenktynių trasoje, yra perkeliamos į serijinių automobilių gamybą, tokiu būdu techninės inovacijos pasiekia visą asortimentą.
„Rinkodaros naujovės mums išties svarbios, o Le Manas yra puiki rinkodaros platforma, - pasakė NISMO prekės ženklo, rinkodaros ir pardavimo vadovas Darren Cox. - Esame stambus, energingas ir inovatyvus prekės ženklas, siekiantis turėti savo vietą pasaulinėje scenoje. NISMO nėra tik didelis pastatas Jokohamoje, kuriame darbuojasi aukščiausio lygio automobilių sporto talentai. NISMO apima viską, ką mums reiškia lenktynės. Šiais metais Le Mane už mus važiuos keturi meistrai. Dabar Britanijos GT už mus važiuoja ir su mūsų technika treniruojasi seras Chris Hoy, tad ateityje tikimės pamatyti šį sportininką ir Le Mane."
Naujasis „Nissan GT-R LM NISMO" suteikia „Nissan" galimybę grįžti į Le Maną, kur bendrovė turi nebaigtų reikalų.
„Nissan GT-R LM NISMO" dizainas ir projektavimas yra tarptautinis projektas, o automobilio šaknys vienareikšmiškai yra iš Japonijos, - paaiškino NISMO prezidentas Shoichi Miyatani. - Komandą sudaro inžinieriai ir technikai iš Japonijos, JAV bei Europos. Žinome, kad LM P1 konkurencija yra didžiulė, joje dalyvauja rimti gamintojai, tačiau esame tvirtai pasiryžę mesti drąsų iššūkį ir gerai pasirodyti prieš savo varžovus.
Nusprendėme GT-R vardą naudoti ir Le Mane, nes GT-R simbolizuoja „Nissan" galios viršūnę. Tai iš tiesų įkvepiantis pavadinimas - visi mūsų gerbėjai bei klientai svajoja apie tokį automobilį. Automobilių sporte GT-R naudojome jau daugelį metų, tame tarpe „Super GT" ir GT3. LM P1 mums yra rimčiausias išbandymas. Le Mane turime nebaigtų reikalų ir dabar su „Nissan GT-R LM NISMO" mums pasitaikė galimybė siekti pergalės."
Bendrovė „Nissan" yra atvira lenktynininkams ir automobilių sporto gerbėjams. Per ateinančias šešias savaites NISMO dalyvaus „#eatsleepRACErepeat" - kampanijoje, orientuotoje į automobilių sporto gerbėjus. NISMO.TV ir toliau kuria įspūdingus visas sritis apimančius filmus ir siūlo sirgaliams tiesiogines transliacijas. Per Le Mano lenktynes kanalu vyks tiesioginė transliacija iš NISMO remiamo Le Mano kaimelio, todėl žiūrovai galės viską stebėti betarpiškai.
Dabar skubama „Nissan" LM P1 modelį tinkamai parengti 2015 m. startui. Vėliau bus pranešta, kurie sportininkai vairuos „Nissan GT-R LM NISMO". Kai kurie iš jų bus bendrovės „Nissan" atstovai, o kai kurie bus pakviesti iš išorės. Kada naujasis automobilis pirmą kartą išriedės į trasą ir kokios bus jo techninės savybės bus pranešta vėliau, tačiau „Nissan" ketinimai niekam abejonių nekelia.