NAUJASIS „X-TRAIL" IŠ ARČIAU
DIZAINAS
Naujojo „X-Trail" dizainas, sujungiantis modernaus crossover modelio aptakias ir stilingas linijas bei tvirtą standartinio visureigio stotą, diktuoja naujas taisykles SUV klasės automobilių sektoriuje. Ženkliai nutolęs nuo savo kvadratinių formų pirmtako, naujasis „X-Trail" pristato naujos kartos visureigio dizainą, kuriam būdingos aptakesnės ir grakštesnės linijos. Dėl pasikeitusio dizaino automobilio pravažumas bekele nė kiek nenukenčia.
Pritaikiusi naują modernią platformą, „Nissan" dizainerių komanda galėjo maksimaliai panaudoti ilgesnės važiuoklės bazės ir platesnės tarpvėžės privalumus. „Nissan" crossover dizaino koncepciją įkūnijančio naujojo „X-Trail" traukos centras - ratai su „Nissan" būdingomis plačiomis arkomis. Tai pagrindiniai dizaino elementai. Žemėjančia stogo linija, išdailintais sparnais ir kylančia lango linija išsiskiriantis naujasis „X-Trail" perėmė visą „Nissan" crossover dizaino genų kombinaciją. Taip gimė stilingos ir modernios išvaizdos automobilis.
Lyginant su ankstesnės kartos „X-Trail" visureigiu, dabartinis modelis yra 17 mm ilgesnis (4643 mm) ir turi 76 mm ilgesnę važiuoklės bazę, kuri leido padidinti salono erdvę. Be to, naujasis modelis yra 30 mm platesnis ir 5 mm žemesnis už savo pirmtaką. Prošvaisa liko nepakitusi - 210 mm.
Naujasis „X-Trail" taip pat yra 90 kg lengvesnis už ankstesnįjį modelį. Itin tvirtas plienas dabar sudaro 49 proc. „X-Trail" kėbulo konstrukcijos, todėl visas karkasas yra lengvesnis ir tvirtesnis nei anksčiau.
Moderniais būdais pritaikyti specialūs mišiniai padėjo sumažinti parengto „X-Trail" automobilio svorį. Pavyzdžiui, bagažinė pagaminta ne iš plieno, bet iš plastiko, o priekinis ir galinis bamperiai optimaliai pritaikyti atsižvelgiant į medžiagos storį. Toks išskirtinis dėmesys detalėms reiškia, jog naujasis „X-Trail" yra maksimaliai tvirtas ir lengvas.
Kaip ir buvo galima tikėtis iš „Nissan", naujajam „X-Trail" būdinga visa serija pažangių ir funkcionalių dizaino detalių.
Štai, pavyzdžiui, į priekinės dalies galą sutelktas formų kompleksas ir aiškios linijos bei sumaniai išgautas šviesos bei formos žaismas. Į bamperius įkomponuoti visiškai nauji LED priekiniai žibintai sumaniai susieja viršutinę ir apatinę kėbulo dalis. Iki smulkmenų ištobulinti žibintų blokai su įspūdingu naujo dizaino apšvietimu išskiria naująjį „X-Trail" prietemoje.
Galinę „X-Trail" dalį puošia naujos ryškios detalės ir jau žinomi „Nissan" dizaino elementai. Galiniams žibintams būdinga pažįstama bumerango forma, o charakteringas D statramstis yra akivaizdi sąsaja su „Juke" ir „Qashqai" modeliais.
Reikšmingai pasikeitė ne tik „X-Trail" išorė, bet ir jo vidus. Minėtina didesnė erdvė, patobulintos ergonominės savybės ir naujos kokybiškos įrangos gausa. Taigi naujasis „X-Trail" brėžia naujas komforto ir įrangos gaires C-SUV sektoriuje.
Pagrindiniame prietaisų skydelio plote logiškai išdėstytos pažangios technologijos, kad vairuotojas nesiblaškytų ir galėtų susikoncentruoti į kelią. Prietaisų skydelis padalytas į kelis lygius, kad būtų aiškiau ir lengviau orientuotis. Šiek tiek pakeltoje centrinėje konsolėje įrengta informacinė sistema ir ventiliacinės sistemos valdikliai.
Naujos konstrukcijos skydelyje tarp dviejų pagrindinių skalių įrengtas platus penkių colių spalvotas ekranas (Advanced Drive-Assist Display). Šiame didelės raiškos ekrane pateikiama įvairių sistemų (tarp jų ir „X-Trail" saugos įrangos) informacija. Jis sukonstruotas taip, kad įspėjamieji pranešimai vairuotoją pasiektų jam neatitraukiant akių nuo kelio.
Centrinėje konsolėje įrengta naujausia „NissanConnect" sistema su septynių colių didelės raiškos ekranu ir įvairiomis išmaniojo telefono funkcijomis.
Kokybė ir dėmesys detalėms yra „Nissan" crossover dizaino koncepcijos esmė. Ne išimtis ir naujasis „X-Trail". Salone gausu aukštos kokybės medžiagų, įskaitant chromuotą, fortepijono juodumo ir odinę apdailą su kontrastingomis siūlėmis. Siekdami užtikrinti dar didesnį komfortą, „Nissan" dizaineriai ištyrė kiekvieną automobilio paviršių, prie kurio liečiasi vairuotojas ir keleiviai. Todėl durų porankio ir centrinės konsolės tarpikliai yra aštuonis kartus storesni, palyginti su kitais šio sektoriaus atstovais. Dar viena pastebima vidaus dizaino detalė - plati dėtuvė tarp sėdynių, kurioje galima laikyti „iPad" arba 10 colių planšetę.
Ne mažiau įspūdingas ir elektra valdomas platus stiklinis stogas, kuris yra didžiausias visoje klasėje. Pro jį į naujojo „X-Trail" saloną patenka daugiau natūralios šviesos. Be to, priekinę stogo dalį galima atidaryti ir važiuojant mėgautis gaiviu oru.
Išskirtinis praktiškumas
Praktiškumas - dar viena sritis, kur naujasis „X-Trail" neturi sau lygių. „X-Trail" salonas sukurtas paliekant vietos papildomai trečiajai sėdynių eilei. Erdvų vidų pavyko išgauti dėl pritaikytos naujos platformos ilgesnės važiuoklės bazės,todėl naujasis visureigis keleiviams suteikia daugiausiai erdvės klasėje. „Nissan" puikiai žino, kad šalia kokybės yra labai svarbus ir praktiškumas,todėl kiekviena „X-Trail" sėdynė buvo kruopščiai nugludinta, kad būtų ir patogi, ir praktiška. Visos trys sėdynių eilės išdėstytos kaip teatre: antroji ir trečioji eilės tvirtinamos aukščiau už priekines sėdynes.
Kai kurie gamintojai antrojoje eilėje naudoja paprastas, fiksuotas, suoliuko tipo sėdynes, o naujasis „X-Trail" siūlo slankiojimo ir atlošimo funkciją, kuri leidžia pritaikyti krovinių erdvę pagal savo poreikius. Papildoma trečioji sėdynių eilė turi dvigubo nulenkimo funkciją: sėdynes galima nulenkti suformuojant lygų pagrindą. Pakankamai vietos lieka ir virš galvos bei apatinėje dalyje.
Antrojoje eilėje sėdintys keleiviai gali mėgautis didžiausia sektoriuje erdve kojoms. Šį privalumą lemia pailginta važiuoklės bazė ir naujo dizaino priekinės sėdynės, išsiskiriančios įgilintais atlošais.
Priekinės naujos vairuotojo ir keleivio sėdynės užtikrina maksimalų komfortą. Šalia standartinių sėdynių, „Nissan" taip pat siūlo naujas komfortiškas sėdynes, kurios užtikrina geresnę nugaros atramą, optimizuodamos kraujotakos funkciją ir taip sumažindamos nuovargį ilgose kelionėse.
Naujoviškos dėtuvės
Naujasis „X-Trail" toliau plėtoja ankstesnio modelio pradėtą universalumo temą gerokai pasistūmėdamas į priekį. Šiame modelyje montuojamos pažangios konstrukcijos, naujoviškos, dviejų lygių grindys, kurios atveria daug įvairių daiktų gabenimo galimybių (galimos devynios konfigūracijos). Vienu lengvu judesiu krovinių skyrių galima padalinti į viršutinę ir apatinę zonas. Pačioje aukščiausioje padėtyje galima laikyti iki 10 kg sveriantį bagažą, o vidurinėje padėtyje - 75 kg svorio krovinius. Toks krovinių atskyrimo sprendimas leidžia padėti vežimėlį arba kitus didesnius daiktus apačioje, sukuriant tinkamą pagrindą viršuje mažesniems ir lengvesniems daiktams laikyti.
Nuotoliniu būdu elektra valdomos bagažinės durys leidžia lengvai patekti į bagažo skyrių.
TECHNOLOGIJOS
Naujasis „X-Trail" yra vienas pažangiausių automobilių savo klasėje. Naujosios kartos „X-Trail" modelyje komplektuojama naujausia navigacijos, informacinė ir pramoginė sistema „NissanConnect". Vairuotojo patogumui taip pat siūloma daug įvairių pagalbinių įrenginių, kuriuos jungia nauja „X-Trail" montuojama „Nissan Safety Shield" sistema.
Kaip ir galima tikėti iš „Nissan", visos sistemos yra praktiškos ir skirtos palengvinti vairuotojo bei keleivių gyvenimą.
Naujoji „NissanConnect" sistema yra vienas ryškiausių „Nissan" taikomų inžinerinių naujovių pavyzdžių. Naujausia „NissanConnect" versija turi išmaniojo telefono jungtį, kad vairuotojas galėtų palaikyti ryšį su išoriniu pasauliu, kad ir kur važiuotų. Ši sistema siūlo įvairias programas: galima klausytis muzikos, prisijungti prie socialinių tinklų, mėgautis pramogomis naudojantis dideliu 7 colių spalvotu liečiamuoju ekranu. Taigi, naujoji „NissanConnect" sistema tobulai tinka naujosios kartos „X-Trail" modeliui.
Naujoje palydovinėje navigacijos sistemoje integruotos „Google®" funkcijos, kurios leidžia sužinoti daug naudingos informacijos, pradedant nuo oro prognozių ir baigiant degalinių, viešbučių, kavinių ir daugelio kitų lankytinų vietų paieška. Naudodamasis populiaria „Send-to-Car" funkcija, vairuotojas gali suplanuoti kelionę sėdėdamas namuose ir mygtuko spustelėjimu persiųsti instrukcijas į savo automobilio „NissanConnect" sistemą. Ši sistema taip pat turi „Bluetooth" sąsają, kuri leidžia naudotis srautinės garso transliacijos funkcija ir prijungti mobilųjį telefoną, taip pat „Aux-in" ir USB jungtis.
Vairuotojui siūlomas vienas moderniausių ekranų. Penkių colių TFT spalvotame ekrane rotacine tvarka pasirodo 12 atskirų grafinių langų. Juose pateikiamos įvairios rekomendacijos ir įspėjimai: vidutinis ir faktinis greitis, navigacijos nurodymai, klausomos muzikos informacija, atpažinti eismo ženklai, patarimai dėl ekonomiško važiavimo ir sukimo momento paskirstymo nustatymai (važiuojant „4WD" režimu) bei daug kitų duomenų.
Aplinkinio vaizdo ir pažangi automobilio statymo sistemos
Pripažinimo susilaukusi „Nissan" aplinkinio vaizdo sistema padeda išvengti streso ieškant tinkamos stovėjimo vietos ir statant automobilį lygiagrečiai ar ribotoje erdvėje. Su šios sistemos pagalba lengvai atliekami net sudėtingiausi manevrai.
Statant automobilį lygiagrečiai, pažangi „Nissan" automobilio statymo sistema automatiškai išmatuoja laisvą erdvę ir aktyviai kontroliuoja automobilį. Vairuotojui tereikia perjungti pavaras judant į priekį ar atgal. Sistema padeda pastatyti automobilį ir į ribotos erdvės stovėjimo vietą: viso statymo proceso metu vairuotojas gali matyti aplinkinio vaizdo sistemos fiksuojamą panoraminį vaizdą.
LED priekiniai žibintai
Atnaujintame „X-Trail" modelyje montuojami LED dieniniai žibintai. Aukštesnio lygio modeliuose jie įeina į standartinės įrangos paketą kartu su LED priekiniais žibintais. Ir tolimųjų, ir artimųjų naujojo „X-Trail" šviesų LED lempos sukuria baltesnį ir ryškesnį šviesos srautą nei ksenoninės lemputės. Be to, jos suvartoja 50 proc. mažiau energijos.
„Nissan Safety Shield"
„Nissan Safety Shield" - tai keleivių saugumui užtikrinti sukurtų sistemų visuma. Šios technologijos yra „Nissan" numatyto eismo be avarijų plano dalis. Jos kartu atspindi bendrovės siekį iki 2020 m. sukurti komerciniu požiūriu perspektyvius autonominius automobilius.
„X-Trail" montuojamų „Safety Shield" sistemų paketas yra vienas pažangiausių ir plačiausių visame sektoriuje. Jis apima seriją visiškai automatinių sistemų, užtikrinančių patikimą apsaugą.
Toliau nurodytos naujajame „X-Trail" įdiegtos technologijos.
Išankstinio avarinio stabdymo sistema
Visiškai integruota radiolokacinė sistema skenuoja vaizdą automobilio priekyje. Priklausomai nuo situacijos, „X-Trail" vairuotojui suteikiama trijų lygių pagalba. Jei pernelyg priartėjama prie priešais važiuojančio automobilio, iš pradžių vairuotojas įspėjamas garso signalu. Vairuotojui nesureagavus į įspėjamąjį garso signalą, automobilis automatiškai šiek tiek pristabdomas. Galiausiai, jei atstumas iki kito automobilio išlieka nesaugus, esant būtinybei, automobilis dar labiau pristabdomas.
Vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema
Viena iš penkių kelyje nutinkančių avarijų priežastis - vairuotojo nuovargis. Naujajame „X-Trail" įdiegta technologija vairuotojo budrumui palaikyti. Tai dar viena nauja svarbi saugos sistema. Išanalizavusi vairavimo būdą, sistema nuolat stebi vairuotojo atliekamus veiksmus. Jei automobilio valdymas tampa chaotiškas, prietaisų skydelio centre pasirodo įspėjimas, kuris reiškia, kad vairuotojui laikas sustoti ir pailsėti.
Kelio ženklų atpažinimo sistema
Ši sumani sistema atstoja dvi papildomas akis. Ji fiksuoja greitį ribojančius kelio ženklus ir pateikia juose nurodytą informaciją vairuotojui. Greitį ribojančius ženklus automatiškai nuskaito priekinio vaizdo kamera, kuri veikia visoje Europoje, nepriklausomai nuo vietinių ženklų tipografijos. Ši sistema netgi atpažįsta kai kuriose šalyse taikomus greitį ribojančius ženklus lyjant lietui. Taigi vairuotojui pranešama apie greičio apribojimus važiuojant sausa ir šlapia kelio danga.
Nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema
Naujajame „X-Trail" montuojama nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema. Pažangus sistemos kompiuteris fiksuoja kelio ženklinimą,todėl sistema gali nustatyti, ar visureigis pradeda keisti judėjimo trajektoriją važiuojamojoje juostoje. Jei automobilis pradeda krypti iš važiuojamosios juostos vairuotojui neįjungus posūkio signalo, sistema siunčia įspėjimą.
Aklosios zonos stebėjimo sistema
Naujajame „X-Trail" visureigyje įrengta aklosios zonos stebėjimo sistema, naudojanti aplinkinio vaizdo sistemą, kuri fiksuoja automobilius, nepatenkančius į vairuotojo regėjimo lauką. Sistemai aptikus transporto priemonę aklojoje zonoje, durų veidrodėlyje įsižiebia dėmesio neblaškanti įspėjamoji lemputė. Kai sistema užfiksuoja automobilį pavojingoje zonoje vairuotojui rengiantis persirikiuoti į kitą eismo juostą, lemputė ima mirksėti ir pasigirsta įspėjamasis garso signalas.
Judančių objektų aptikimo sistema
Atnaujintame visureigyje montuojama judančių objektų aptikimo sistema - dar vienas žingsnis į priekį, siekiant užtikrinti saugų automobilio statymą. Šią sistemą sudaro automobilio priekyje ir gale įrengti statymo jutikliai bei „Nissan" aplinkinio vaizdo sistema leidžianti matyti panoraminį vaizdą.
Jei automobiliui stovint į keturiomis kameromis stebimą zoną patenka judantis objektas, sistema siunčia įspėjamąjį garso signalą ir pažymi vietą, kurioje užfiksuotas šis objektas. Automobilio bagažinės dangtyje įrengta galinio vaizdo AVM kamera išgaubtu objektyvu fiksuoja vaizdą didesniu nei 180° kampu, atverdama plačią aplinkos automobilio gale matymo perspektyvą. Kameros fiksuojami vaizdai rodomi septynių colių „NissanConnect" sistemos ekrane.
Pagalbinė ilgųjų šviesų sistema
Ši sistema sukurta siekiant, kad naujasis „X-Trail" užtikrintų maksimalų apšvietimą bet kokiu metu. Didelės raiškos kamera su pažangia programine įranga fiksuoja artėjančias ar tolstančias transporto priemones ir automatiškai įjungia tolimąsias ar artimąsias šviesas.
VAŽIUOKLĖ
„ALL MODE 4x4-i"
Siekiant išlaikyti ankstesnio modelio aukštai iškeltą kartelę, keturiais ratais varomose naujojo „X-Trail" versijose pritaikyta moderni elektroninė „Nissan" keturių varomųjų ratų sistema „ALL MODE 4x4-i". Centrinėje konsolėje įrengtu sukamuoju valdikliu galima rinktis važiavimo dviem varomaisiais ratais, automatinį arba „Lock" režimą. Pastarasis režimas užtikrina nuolatinį automobilio riedėjimą keturiais varomaisiais ratais.
Esant įjungtam automatiniam režimui, sistema kontroliuoja droselio sklendės atidarymo kampą, variklio sūkius ir sukimo momentą, kad numatytų ratų sukimąsi ir atitinkamai paskirstytų sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių, važiuojant iki 80 km/h greičiu.
Važiuojant didesniu greičiu, sistema reaguoja į ratų sukimąsi ir varomąją jėgą sutelkia į galinius ratus, kad būtų atstatytas reikiamas sukibimas. Sudėtingomis važiavimo sąlygomis ir važiuojant mažu greičiu „Lock" režimas užtikrina nuolatinį „X-Trail" riedėjimą visais varomaisiais ratais.
„Nissan" važiuoklės valdymo technologijos
Naujajame „X-Trail" įdiegtos keturios elektroninės sistemos, pranokstančios visus kompaktiškų visureigių vairuotojų lūkesčius. Jos užtikrina dar didesnį komfortą ir saugumą.
Aktyvioji važiavimo valdymo sistema stebi kelio paviršių ir fiksuoja nelygumus, dėl kurių automobilio kėbulas gali siūbuoti, atitinkamai pakoreguodama amortizatorių veikimą. Aktyvioji stabdymo varikliu sistema pasitelkia „XTronic" transmisijos galią ir valdymo prietaisus, aktyvuodama stabdymą varikliu posūkiuose ir stabdant. Tai lemia efektyvesnį stabdymą ir didesnį patogumą, nes nereikia stipriai spausti stabdžių pedalo.
Trečioji yra aktyvioji trajektorijos valdymo sistema. Aktyvioji trajektorijos valdymo sistema viduje įrengtų jutiklių pagalba kontroliuoja greitį, vairo pasukimo kampą, droselio sklendės atidarymo kampą ir stabdymo jėgą. Esant būtinybei, ji pristabdo kiekvieną ratą atskirai, pakoreguodama nepakankamą vairo pasukimą ir padėdama vairuotojui saugiai įveikti kelio vingius. Ši sistema ypač praverčia važiuojant slidžiu ir šlapiu keliu.
Be to, naujasis „X-Trail" komplektuojamas su pagalbine pajudėjimo iš vietos įkalnėje sistema. Ji naudoja šiame automobilyje įrengtą elektroninę stabilumo kontrolės sistemą ir nustato, kada automobilis pradeda važiuoti įkalnėje. Sistema pristabdo visus ratus. Stabdis atleidžiamas nuspaudus akseleratoriaus pedalą arba po dviejų sekundžių, priklausomai nuo to, kuri sąlyga įsigalioja anksčiau. Apie pagalbinės pajudėjimo iš vietos įkalnėje sistemos veikimą vairuotoją įspėja prietaisų skydelyje įsijungęs šios sistemos indikatorius.
TRANSMISIJOS IR VARIKLIAI
Naujojo „X-Trail" varikliai ir transmisijos - dar viena sritis, kur „Nissan" galėjo pritaikyti savo technologijas bei naujoviškus sprendimus ir patobulinti važiavimo savybes kartu užtikrindama didesnį vairavimo malonumą. Siekdami išsaugoti pagarsėjusias ankstesnio modelio važiavimo bekele savybes ir sumažinti kuro sąnaudas bei taršos lygį, „Nissan" inžinieriai sukonstravo vieną subtiliausių galios agregatų visame sektoriuje.
Naujajame „X-Trail" montuojamas pažangus dCi 130 AG dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, naudojama dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema bei ankstesniajam modeliui būdinga „XTronic" automatinė pavarų dėžė. Vėliau, 2015 m., variklių asortimentą papildys 1,6 l 163 AG DIG-T benzininis variklis su turbokompresoriumi.
Galingas ir lankstus variklis
Po naujojo „X-Trail" kapotu slepiasi galingas keturių cilindrų 130 AG dCi variklis, kurio sukimo momentas siekia 320 Nm. Atspindintis „Nissan" matmenų ir svorio mažinimo koncepciją, 1,6 l variklis užtikrina tokį pat sukimo momentą, kaip ir senesnės kartos 2,0 l dCi versija, ir yra daug efektyvesnis bei išskiria mažiau teršalų. Dėl sumažintos galios nuostolius sukeliančios trinties „X-Trail" visureigis su naujausios kartos kompaktiškais varikliais leidžia mėgautis įspūdingomis dinaminėmis savybėmis. Šie galios agregatai savo pajėgumais prilygsta didesniems varikliams, tačiau jų kuro sąnaudos ir taršos lygis atitinka mažų variklių rodiklius.
Iki 100 km/h „X-Trail" pagreitėja vos per 10,5 sekundės (modelis su dviem varomaisiais ratais ir mechanine transmisija), o maksimalus jo greitis siekia 188 km/h. „X-Trail" stebina ir savo lankstumu perjungiant pavaras - tai daugeliui vairuotojų ypač aktualus klausimas. „X-Trail" automobilis, kurio sukimo momentas siekia 320 Nm esant 1750 aps./min., sparčiai pagreitėja visame sūkių diapazone.
Kartu su aljanso partnere „Renault" sukurtas 130 AG (96 kW) galios agregatas yra vienas pažangiausių dyzelinių variklių šiame sektoriuje. Jame įdiegta daug įvairių naujoviškų technologijų, kurios užtikrina minimalias kuro sąnaudas ir sumažina išskiriamo anglies dvideginio kiekį.
Iš šių technologijų minėtina aušinama žemo slėgio išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema, kuri užtikrina išmetamųjų dujų recirkuliaciją esant žemesnei temperatūrai ir sumažina išskiriamų azoto oksidų bei anglies dvideginio kiekį. Variklis taip pat turi optimizuotą temperatūros reguliavimo funkciją, kuri leidžia varikliui greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Taip sumažinami trinties nuostoliai, kai užvedamas šaltas variklis ir padidinama kuro ekonomija.
Mažesni išskiriamo anglies dvideginio kiekiai
Naujasis dCi 130 AG variklis yra daug švaresnis už ankstesniąją versiją. Jis gali būti komplektuojamas su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Dviem ratais varomi modeliai su mechanine transmisija išskiria tik 129 g/km anglies dvideginio, o su pažangia „Nissan XTronic" automatine pavarų dėže - tik 135 g/km. Visais ratais varomi modeliai su „Nissan ALL MODE 4x4-i" sistema išskiria 139 g/km anglies dvideginio, t. y. net 18 proc. mažiau nei ankstesnis modelis.
Šių įspūdingų rodiklių „Nissan" inžinieriai pasiekė ne tik padidindami variklių bei transmisijų efektyvumą ir technines charakteristikas. 90 kg sumažinę svorį ir optimizavę automobilio aerodinamines savybes, jie užtikrino dar didesnį naujojo „X-Trail" efektyvumą. Naujojo modelio kėbulas didesnis už pirmtako, tačiau daugybės naujų sprendimų dėka buvo išvengta svorio padidėjimo. Pavyzdžiui, didžioji automobilio bagažinės komponentų dalis pagaminta iš plastiko. Tai padėjo 7 kg sumažinti automobilio svorį. Nauji aptakių formų durų veidrodėliai ir aptakas po grindimis, dengiantis išmetamųjų dujų sistemą ir galinį tiltą, taip pat ženkliai prisidėjo siekiant užtikrinti maksimalų naujojo „X-Trail" efektyvumą.
Pažangios transmisijos
Nuo pat pasirodymo pradžios į naujojo „X-Trail" įrangos sąrašą įtrauktos dvi pavarų dėžės - galima rinktis šešių pavarų mechaninę arba naująją „XTronic" automatinę transmisiją (montuojama tik dviem ratais varomuose modeliuose).
„XTronic" transmisija sukurta siekiant užtikrinti tolygaus ir natūralaus važiavimo pojūtį. Kitaip nei įprastos kintamojo veikimo transmisijos, „X-Trail" montuojama „XTronic" pavarų dėžė veikia panašiai kaip tradicinė daugiapakopė automatinė transmisija, kai sparčiai didinamas greitis, t. y. pavaros perjungiamos pakopomis. Važiuojant ramiau, ši sistema subtiliai pakoreguoja perdavimo skaičių, kad būtų užtikrintas nepriekaištingai tolygus važiavimas. Taigi „XTronic" transmisija savyje apjungia abiems pavarų dėžių tipams būdingas geriausias savybes - tolygų galios perdavimą važiuojant ramiai ir tiesioginį pavarų perjungimą staigiai didinant greitį.
ĮRANGA IR VERTĖ
Kaip pirkėjai ir gali tikėtis iš „Nissan", naujasis „X-Trail" pristatomas su geriausia klasėje standartine įranga. Siūlomos trys jau žinomos versijos: „Visia", „Acenta" ir „Tekna".
Visų versijų įrangos sąraše puikuojasi oro kondicionierius, lengvojo lydinio ratlankiai, šešios oro saugos pagalvės, LED dieniniai žibintai, penkių colių įstrižainės prietaisų skydelio ekranas, „Bluetooth" su mikrofonu, pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas. Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje sistema, slankiojamos bei atlošiamos galinės sėdynės ir bagažo organizavimo sistema taip pat įeina į standartinės įrangos paketą.
Prabangiuose „Tekna" modeliuose gausu įvairių technologijų, kurios patvirtina „Nissan" lyderystęcrossover automobilių rinkoje. Tarp jų minėtini LED priekiniai žibintai, odinės sėdynės, elektra reguliuojama vairuotojo sėdynė, priekiniai ir galiniai automobilio statymo jutikliai ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Be to, „Tekna" modeliuose montuojama elektroninio rakto sistema su variklio užvedimo mygtuku, išankstinio avarinio stabdymo, įspėjimo apie nukrypimą nuo važiuojamosios juostos, automatinė ilgųjų šviesų perjungimo ir kelio ženklų atpažinimo sistemos.
Standartinės ir papildomos įrangos paketai skiriasi priklausomai nuo rinkos.