2014 M. „NISSAN" EUROPOJE PASIEKĖ GERIAUSIUS IKI ŠIOL PREKYBOS IR RINKOS DALIES REZULTATUS / Fakto Autocentras / Naujienos

2014 M. „NISSAN" EUROPOJE PASIEKĖ GERIAUSIUS IKI ŠIOL PREKYBOS IR RINKOS DALIES REZULTATUS

  • 2014 m. į rinką plūstelėjo gausybė produktų - per 12 mėnesių pasirodė 12 modelių.
  • JK gamykloje pagamintų „Qashqai" modelių skaičius pasiekė 2 mln. ribą. Tai greičiausiai tokį gamybos rezultatą pasiekęs automobilis.  
  • „Nissan LEAF"- populiariausias iki šiol elektromobilis. 2014 m. parduota net 15 000 šių modelių. 
  • „Nissan ZEOD RC" įrašytas į lenktyninių automobilių istoriją kaip pirmasis bolidas, Le Mano trasos ratą apvažiavęs varomas vien elektra. 

ROLLE (Šveicarija), 2015 m. sausio 7 d. Šiandien „Nissan" pranešė 2014 m. Europoje pasiekusi rekordinę rinkos dalį - 4 proc., t. y. 0,3 procentinio punkto daugiau nei 2013 m. (3,7 proc.). Rinkos dalies augimas fiksuojamas jau penktus metus iš eilės. Nuo 2009 m. (2,7 proc.) iki 2014 m. ji padidėjo beveik 50 proc. Kartu su pasirodžiusiu nauju „Datsun" prekės ženklu rinkos dalis sudaro 4,1 proc.

 

2014 m. „Nissan" su „Datsun" Europoje pasiekė geriausius iki šiol prekybos rezultatus: parduota 724 613 automobilių (13,2 proc. daugiau nei 2013 m.), o gruodžio mėn. pardavimo apimtis sudarė 70 316 vnt., t. y. 28,8 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Dėl naujų produktų antplūdžio „Nissan" automobilių gamybos apimtys Europoje šoktelėjo iki rekordinių aukštumų. 2015 metus bendrovė pasitinka turėdama stipriausią ir labiausiai suderintą asortimentą per visą savo istoriją.

„Nissan" prekybos rezultatus Europoje pagerino per 12 mėnesių pasirodžiusių 12 modelių, įskaitant du naujus crossover automobilius - „X-Trail" bei „Juke" ir Barselonoje gaminamą visiškai naują „Pulsar", grąžinusį „Nissan" į C segmentą.

„Nissan" taip pat išplėtė savo elektromobilių asortimentą, pristatydama vien elektra varomą „Nissan e-NV200" (lengvąjį komercinį automobilį ir furgoną), gaminamą savo besiplečiančioje gamykloje Barselonoje. „Nissan" užima lyderės poziciją diegdama svarbias naujas technologijas, kurių 2015 m. pasirodys dar daugiau kartu su elektromobiliais ir autonominėmis transporto priemonėmis, siejamomis su transporto ateitimi.

Pagrindiniai faktai

Didžiausi iki šiol Europoje pasiekti prekybos ir rinkos dalies rodikliai - per 5 metus jie padidėjo 50 proc.

Per 12 mėnesių pasirodė 12 modelių.

Pasiekti didžiausi iki šiol elektromobilių pardavimo rezultatai: Europoje parduota 15 000 „LEAF" automobilių ir 2300 naujųjų „e-NV200" modelių.

Crossover modelių prekybos apimtis viršijo 410 000 vnt.

Le Mano trasos ratas pirmąkart įveiktas važiuojant vien elektriniu režimu.

JK gamykloje pagamintų „Qashqai" modelių skaičius pasiekė 2 mln. ribą. Tai greičiausiai tokį gamybos rezultatą pasiekęs modelis per visą automobilių istoriją.

Novatoriškojo „Nissan Qashqai" crossover populiarumas nepaliauja augęs ir toliau: 2014 m. šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 240 000 pirkėjų, įvertinusių jo stilių, efektyvumą ir pažangias technologijas, tokias kaip „Safety Shield". Praėjusiais metais iš Sanderlando (Anglija) gamyklos išriedėjo dvimilijoninis „Qashqai" modelis. Tai greičiausiai tokį gamybos mastą Anglijoje pasiekęs automobilis per visą automobilių istoriją. 

Trečius metus iš eilės „Nissan" Sanderlando gamyklos gamybos apimtys viršijo 500 000 vnt. Šiais rezultatais ji sustiprino savo kaip produktyviausios JK automobilių gamyklos poziciją. 

„Nissan" prekybos ir rinkodaros padalinio vyriausiasis viceprezidentas Guillaume Cartieris teigė: „Dabartinis „Nissan" asortimentas yra stipresnis, labiau suderintas ir daug įdomesnis nei bet kuriuo kitu mūsų istorijos laikotarpiu. Mes peržengėme visas ribas per 12 mėnesių pristatydami 12 modelių."

„Mes esame įsipareigoję savo klientams ir toliau teikti įvairių pasiūlymų - užtikrinti daugiau pasirinkimo variantų, pasiūlyti didesnės vertės ir daugiau naujoviškų įdomių produktų. 2014 m. mes pristatėme savo antrąjį elektromobilį „e-NV200", sustiprinome savo crossover modelių asortimentą, papildydami jį naujaisiais „X-Trail" ir „Juke" automobiliais, ir visame pasaulyje išgarsinome „NISMO" ženklą."

„Nissan LEAF" ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Europoje parduota daugiau 15 000 šių elektromobilių. Lyginant su 2013 m., jų prekybos apimtis išaugo daugiau nei 30 proc. „LEAF" savininkai nuo pat šio elektromobilio pasirodymo 2010 m. visame pasaulyje nuvažiavo neįtikėtinai daug - 1 mlrd. kilometrų. Be to, tarp „Nissan" pirkėjų jis yra pelnęs geriausio modelio statusą: 97 proc. klientų tvirtino, jog šį elektromobilį rekomenduotų kitiems.

Įdėtos investicijos siekiant sustiprinti vietos gamybą pagrindinėse „Nissan" rinkose jau davė rezultatų. „Nissan" užfiksavo didesnį gamybos lygį nei pernai: Jungtinėje Karalystėje jis išaugo 17 proc., Ispanijoje - 13 proc., o Rusijoje - 19% proc. (kartu su „Datsun" - pristatytas naujas prekės ženklas prekybos apimtis padidino 11 419 vnt.). „Nissan" rinkos dalis padidėjo daugiau nei 65 proc. Europos rinkų, kuriose ji plėtoja savo veiklą. Apskritai „Nissan" yra antrasis pagal perkamumą Azijos prekės ženklas Europoje. Be to, keliose pagrindinėse rinkose, įskaitant JK, Prancūziją ir Ispaniją, „Nissan" yra pirmaujantis Azijos prekės ženklas.

Nissan Nordic Europe, veikianti Baltijos ir Skandinavijos šalyse, 2014 metus užbaigė pasiekdama visų laikų aukščiausią rikos dalį regione - 4.4%. Lyginant su 2013 metų pardavimais, kompanija pardavė 5700 automobilių daugiau. 2013 metais "Nissan" užimama rinkos dalis siekė 4.1 %. 

Pasibaigę 2014 kalendoriniai metai „Nissan" kompanijai Baltijos šalyse buvo sėkmingi. Pardavimai augo net 24,8 %, parduota 3419 naujų „Nissan" markės automobilių. Užimama rinkos dalis augo 0,6 proc. ir 2014 metų pabaigoje sudarė 6,1 %. Populiariausiu „Nissan" modeliu ir toliau išlieka „Qashqai", kurių parduota net 1916 vienetų. Pardavimų augimui turėjo įtakos net šešių naujų modelių pasirodymas prekyboje, įskaitant du naujus crossover automobilius - „X-Trail" bei „Juke" ir Barselonoje gaminamą visiškai naują „Pulsar", grąžinusį „Nissan" į C segmentą.

Šalis 

Iš viso parduota 2014 m. 

Iš viso parduota 2013 m. 

Padidėjo (%) 

Rusija

         173 429

         146 319

18,5%

Jungtinė Karalystė

         149 877

         127 752

17,3%

Prancūzija

           74 928

           64 900

15,5%

Vokietija

           65 627

           55 562

18,1%

Italija 

           53 246

           51 396

3,6%

Ispanija

           44 006

           39 086

12,6%

Europa 

         724 613  

         639 849  

13,2%